• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Bellbox
    minhalva skrev 2009-02-03 23:50:30 följande:
    hejfår jag hänga på er?plussade idag och mitt fösta barn är 15 månader...och vi ska få syskon 7 oktober spännande...och riktigt läskigt...kommer vi ha tid över till vårt förstfödda...var det inte för tidigt osv...är tankar som upptagit mig...är såå glad men super nervös...
    Jag har samma känslor Min dotter är bara 11 månader  men ni hamnar väl exakt på 2 år mellan barnen; det är väl relativt vanligt?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • minhalva

pixter

ja hon kommer hinna bli 2 år och 1 månad men man är ju ändåå såå nervös inför att nytt...vi ville verklgen det här men ändå känns det som en chock att vi har plussat på 2: försöket...

• Mammelutten
    minhalva skrev 2009-02-03 23:50:30 följande:
    hejfår jag hänga på er?plussade idag och mitt fösta barn är 15 månader...och vi ska få syskon 7 oktober spännande...och riktigt läskigt...kommer vi ha tid över till vårt förstfödda...var det inte för tidigt osv...är tankar som upptagit mig...är såå glad men super nervös...
    Välkommen!
    Flisan79 skrev 2009-02-04 09:37:29 följande:
    Efter att ha smält att jag är gravid har jag nu blivit nojjig (som flera andra). Har typ INGA gravsymtom längre. Gör mig super nervös. Och ¨å läser man att många symtom är ett gott tecken...då käs det kört.Som någon skrev. Hur kan det gå bra en andra gång oxå? Det är ju FÖR bra för att vara sant lixom.Ska försöka fixa ett tidigt VUL. Någon med erfarenhet av det? Och hur man hittar någon som gör det privat.
    Jag tror vi alla är mer eller mindre nojjiga hela tiden... förstår helt hur du känner, även jag känner så. Det här är min fjärde graviditet (MA, dotter, MA, nu gravid) så även jag tänker ibland att varför skulle det gå bra nu?! Men, det är bara att försöka tänka positivt - nu ÄR det vår tur!
    Iom att vi inte är så långt gångna än är det inte säkert att symtomen har slagit till med full kraft än, men vissa av oss kommer nog ha den lyxen att må väldigt bra hela tiden och vissa av oss kommer nog få symtom så det räcker till och blir över
    Kram
    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Jazza

Jag har nu bokat ett privat VUL och fick tid den 16/2 Det känns bra att gå och kolla läget, jag reser iväg med jobbet och på den resan kommer folk att fatta att jag är gravid, så före det vill jag få bekräftat, plus prata med min chef....

• Flisan79

Jazza skrev 2009-02-04 14:25:03 följande:

Jag har nu bokat ett privat VUL och fick tid den 16/2 Det känns bra att gå och kolla läget, jag reser iväg med jobbet och på den resan kommer folk att fatta att jag är gravid, så före det vill jag få bekräftat, plus prata med min chef....
    Vart vände du dig för privat VUL?
  • Jazza

Flisan: HÄr i Göteborg bokade jag hos Gynekologgruppen, Werner Shubert, jag var hos dem även förra grav, för att kolla läget, pga ett mf. Kostar 200:- och det var lätt att få tid.

• Mammelutten
    Jazza skrev 2009-02-04 14:25:03 följande:
    Hur långt gången är du då (när du ska på vul alltså )
    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Jazza

Mammelutten skrev 2009-02-04 15:11:53 följande:

Hur långt gången är du då (när du ska på vul alltså )
    Öööh, det borde vara v8 typ, om jag inte är helt ute och snurrar med cykeln...
  • Cute Baby

här får man inte gå på vul...

trist.

mår bra nu bara lite ömm i magen.

• Bellbox
    Jazza skrev 2009-02-04 15:13:02 följande:
    Mammelutten skrev 2009-02-04 15:11:53 följande: Öööh, det borde vara v8 typ, om jag inte är helt ute och snurrar med cykeln...
    Imorgon ska jag till BM och jag tror att jag kommer få en tid för VUL om någon vecka; annars kommer jag gå privat! Jag vill VETA hur långt gången jag är i.o.m mina oregelbundna cykler! Men jag tror jag är i v.6 nu bara...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?