• Skehamn09

Din älskade hund är instängd i ett brinnande hus tillsammans med en för dig okänd 6 mån flicka......

Du kan bara rädda en....Hunden har du haft länge och älskar innerligt...

Barnet känner du inte...du vet inte vems barn det är...Men det ser ut att vara runt 6 mån gammalt och det är en flicka.

Vem räddar du....??

Den du väljer bort brinner inne....Finns inga möjligheter att rädda båda...EN DÖR!
    Inga hjälteinsatser i världen hindrar det...

Jag hade räddat barnet utan att tveka...Skulle aldrig kunna leva med mig själv efter att ha bidragit till en bebis död.

• Svar på tråden Din älskade hund är instängd i ett brinnande hus tillsammans med en för dig okänd 6 mån flicka......
  • Hjärteprinsen 2006

Barnet helt klart!!

• Vaniljlatte

Barnet.. men jag skulle gråta hjärtat ur mig.

• Pormoicheia
    Terryleene skrev 2008-12-30 19:35:02 följande:
    Pormoicheia skrev 2008-12-30 16:39:25 följande: Barnet är klädd i rosa.Jag skulle slängt mig in i lågorna för att slippa välja.
    Men tänk om barnet har föräldrar som är "jämställdhets fanatiska"..pojke klädd i rosa du vet
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • natta84

Dum fråga. Hur kan man välja bort ett litet barn framför ett djur?! Jag skulle välja barnet utan tvekan hur mycket jag än älskade hunden.

• pajas01

de gör ont att säga abrnet för min hund är en del av oss...

• ellam71

ja eller oxå göra en ny bebis... enkelt!

(jävligt elak kommentar!)

puss skrev 2008-12-30 19:37:48 följande:
    VEM skulle verkligen rädda hunden först? på riktigt? det är ju bara att köpa en ny.
    Det som inte dödar härdar...
  • Miracle Cats

Att man kan köpa en ny hund låter väldigt fel i mina öron. Då tar man väldigt lätt på sin roll som djurägare om den är så lätt att byta ut, bara så där. Ingen hund är väl exakt lik den man har?

Time spent with cats is never wasted
  • mina små kämpar

självklart barnet, jag älskar mina djur otroligt mycket men jag kan inte låta de gå före i en sådan situation

Svar på tråden Din älskade hund är instängd i ett brinnande hus tillsammans med en för dig okänd 6 mån flicka......