• Skehamn09

Din älskade hund är instängd i ett brinnande hus tillsammans med en för dig okänd 6 mån flicka......

Du kan bara rädda en....Hunden har du haft länge och älskar innerligt...

Barnet känner du inte...du vet inte vems barn det är...Men det ser ut att vara runt 6 mån gammalt och det är en flicka.

Vem räddar du....??

Den du väljer bort brinner inne....Finns inga möjligheter att rädda båda...EN DÖR!
    Inga hjälteinsatser i världen hindrar det...

Jag hade räddat barnet utan att tveka...Skulle aldrig kunna leva med mig själv efter att ha bidragit till en bebis död.

• Svar på tråden Din älskade hund är instängd i ett brinnande hus tillsammans med en för dig okänd 6 mån flicka......
  • Gräddis

Ah, barnet utan tvekan. Men jag hade sorjt min alskade hund valdigt lange

• Candra

Sommaren2006 skrev 2008-12-29 15:24:16 följande:

Candra skrev 2008-12-29 15:17:47 följande:
    vart fick du 5 år ifrån? även om 5 år inte är gamalt för en hund så är den ju äldre än barnet eller hur?
    Det var bara ett exempel, du sa att hunden var gammal för att man haft den länge.
  • Loco Madre

jag hade räddat barnet, såklart...

• faster

inga problem självklart tar min hund bebisen o munnen o kommer då jag ropar!!
    Så jag behöver ju inte ens välja.

• MinaHjältar

Hade helt klart räddat barnet utan tvekan.

Mina små troll
  • ZettanA

Utan att tveka hade räddat bebisen.. jag skulle själv aldrig förlåta den som lämnade min dotter kvar i ett brinnande hus för att dö pga att de räddat sin hund!!(och jag är en djurmänniska.. mina hästar är som mina barn.. men ett djur är alltid ett djur.. ett barn är någons kött och blod!)
    Skulle ju aldrig välja bort min egen dotter så varför skulle jag välja bort någonannans barn?!

• Sommaren2006

faster skrev 2008-12-29 15:27:06 följande:

inga problem självklart tar min hund bebisen o munnen o kommer då jag ropar!!Så jag behöver ju inte ens välja.
    HAHAHAHHAHAHAHA!!!
  • Miracle Cats

Jag hade fått panik och knaprat tabletter hur jag än valde. Hoppas på att hunden är nära dörren och att jag tar mig in till barnet. Annars vet jag inte.

Time spent with cats is never wasted
  • Reglementet

Jag hade tagit ut båda två, och sen slängt in den här tråden, och alla likadana i det brinnande huset.

• 090113 1

Jag räddar BARNET......tyvärr hunden....du får komma till hundhimlen.

Svar på tråden Din älskade hund är instängd i ett brinnande hus tillsammans med en för dig okänd 6 mån flicka......