Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn? (Del 2)
Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn?
Babbla fritt!
Del 2.
Förra tråden hittar ni här:
www.familjeliv.se/Forum-3-105/m34209344.html

*puffar lite, förra tråden var superbra!*
Jag kopierar in mitt inlägg från Thailandstråden. Inte mycket till bidrag kanske, men jag vill ha en vagn till iaf :
Man kan ha hur många vagnar som helst! Jag har ju just precis köpt chiccon... min 9:e vagn tror jag!
Jag har tappat räkningen
Fast jag har faktiskt sålt 4 stycken då också... hihi!
Snorky: Preeecis! Jag försöker övertala min man om nåt likanande. En standard vagn (Bugaboo Bee), en slitåsläng-vagn (Carenan) och en res/utflyktsvagn (Chiccon).
Oj vilken toppentråd! Jag hoppas att jag kan få ställa en liten fråga, har kollat i gamla tråden men hittar inte riktigt svar på min fråga. Vi ska åka till London med vår 4-månaders dotter i november och vill helst inte ta med vår Bugaboo Cam. Är det någon som kan tipsa oss om den bästa resevagnen som passar en 4-månaders? Chico Lite Way verkar ju hur bra som helst, men den rekommenderas till barn över sex månader verkar det som.
Vi ska oxå ut o resa. Funderar på att köpa en Esprit Speed Sun Basic sulky. Nån som vet om denna är bra?
Vi ska även hyra en på plats, nån som har några erfarenheter av hur dessa sulkys kan vara? Vi ska till Kanarieöarna.
har testat lägga min två månader i lite wayen, det är ju nästan fullt ligg läge i den. så jag tror att den kan passa en fyra månaders också.
Typiskt nog såg jag denna eminenta tråd EFTER att jag beställt en Chicco Lite Way, från Italien - något dyrare än från Tyskland... Har inte fått den ännu, men är på väg, enligt TNT courier. Nåväl. Jag beställde ingen bygel (hittar ingen på babymarket.it) - någon som har beställt enbart en sådan från Tyskland, eller annorstädes? Till vilket pris, inkl frakt? Verkar vara slut hos svenska leverantören, enligt Bontis hemsida.