• Kaffekopp

Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn? (Del 2)

Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn?
    Babbla fritt!
    Del 2.
    Förra tråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m34209344.html

• Svar på tråden Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn? (Del 2)
  • Tullemi
    zkalman skrev 2008-10-25 23:11:55 följande:
    mileas mamma - var hittade ni väskan?
    Babyproffsen. Den är egentligen till för BabyTravel-vagnarna, men den passade bra om man tog bort de enkla hjulen på Chiccon.
  • Snorky
    Tullemi skrev 2008-10-25 23:13:35 följande:
    Babyproffsen. Den är egentligen till för BabyTravel-vagnarna, men den passade bra om man tog bort de enkla hjulen på Chiccon.
    visst fasen... jag skulle ju också dit o kolla sånt... kan vara bra att ha ju!!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • zkalman

Åh, kan inte du ge mig måtten på den snälla?

• Tullemi

22 cm hög - 30,5 cm bred - 107 cm lång. Den är avsmalnande, alltså högre och bredare i ena kortänden och avsmalnade ner mot andra kortänden.......nån som fattar? Svart fodrad polyester som kan tvättas. OCH 145 kr, jag ljög förut .

• zkalman

Tack tack! Då blir det en sån :)

• Tullemi

Wernan: hur hög är den? Min vagnväska är 107 cm och när jag tittade på Stadium så tyckte jag att dom såg för korta ut. Men ögonmåttet är ju inte alltid pålitligt .

• Wernan

Det står att vagnen är 95cm ihopfälld, minus hjulen då ca 5cm... Jag tittade på vagnväskan till BabyTravel vagnarna, men den var för "smal" så det funkade inte tyvärr.

www.akta.se/o.o.i.s/58

• Ms Kanga

Jag har baby travel väskan och den funkar om man tar bort framhjulen, det finns till och med plats för solskydd, dyna och lite extra blöjor.

Svar på tråden Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn? (Del 2)