Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn? (Del 2)
Vagn/Sulky på resan? Ska du resa med barn och vill ha tips på vagn?
Babbla fritt!
Del 2.
Förra tråden hittar ni här:
www.familjeliv.se/Forum-3-105/m34209344.html

Är det Chicco lite way som ska köpas från tyskland? Vad gav ni för den? Jag hittade ingen som var billigare än vår butik här i Gbg när jag surfade runt, men jag missade kanske nåt bra erbjudande från tyskland? Jag fick ge 898:- här i Schweden.
Nej, den är inte billigare i Tyskland...eller jo, det kanske den blir för vi fick vagnen och skyddsbåge (eller vad det heter) för 1113 Skr (inkl frakt). Skyddsbågen är tillbehör i Sverige. Dessutom ville vi ha en färg som inte fanns här hemma: Fuego (röd-grå). Hra bilder i galleriet om du/ni vill se färgen.
Idag köpte jag babytravel-transportväskan. Det blir nog kanon till vagnen och massa andra småpryttlar vi ska dra med oss här hemifrån. Den var ju lite vadderad så det var ju jättebra!
Ok, känns väl ändå bra att jag inte betalat dundermycket mera. Jag har också den turkosa! I like!
Mileas mamma!!! När jag är inne på ebay så står det att priset är 109 eur från kids komfort, tror du att frakten är inräknad då?
WOW! Det är ju kanon, då blir det ju inte alls så dyrt! Betalade du direkt med ditt kontokort eller paypal?
Jag klantade till det (min tyska är sisådär) så vi blev "tvungna" att använda PayPal. Annars hade jag använt VISA kortet istället.
Ojdå! Är inte så haj på tyska jag heller :) Tänkte försöka betala med kort, hoppas att jag fattar...