• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • annapanna2

Stort grattis Lycka77, åh så härligt!!!

hej hej pear!

• fruZ

Härligt Lycka! Nu hejar vi på din lilla räka!

Jag ska ta Innohep hela graviditeten. Vet inte om det innebär exakt till förlossningsdagen eller vad, men jag ska fråga när jag har läkartid nästa vecka.

• Cia o krabaten

Är det sant Lycka?!
    Supergrattis!
    Heja Eskimån!
    Usch vad nervös jag varit idag för er. Knappt jag vågade titta in här nu...

• Lycka77

Tack för era grattis.

Cia - Ja, det är sant! Har fortfarande svårt att tro det.

Ett litet orosmoment är dock att mitt TSH stigit till 3,2 trots ökad Levaxindos, så nu är det dags att öka dosen igen, Dr B vill ha värdet under 1,5. Är det någon som vet hur högt värdet kan vara innan man ska börja oroa sig ordentligt?

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • babblar på

Underbart Lycka!!! Vilken v är du i nu igen?

Jag har varit och kollat min också....4mm men inget hjärta än. Hoppas så att det ska gå vägen. Ska ju börja ta fragmin *hjälp* Hur ska det gå?
    Jag ska visst bara ta det till v 12 iaf

Idag har jag käkat postafen plus haft seaband och det funkade inte helt mot illamåendet. Fast postafenen kanske bara kom igång lite sent för nu mår jag lite bättre.
    Klementiner är min räddning Tur att det är frukt iaf Fast sura godisar är ju också bra
    Jag har iaf inte mått så här de andra gångerna så jag hoppas att det betyder nåt positivt.
    Jag vill att det ska funka nu!!!

jag tror att proggen också gör nåt så immunförsvaret får svårare att "döda" fostret förresten

• Bling1975

Lycka - grattis! Härligt att lilla eskimån tickade på därinne. Förstår att du är orolig över värdet, hoppas ni får ordning på det! Kram

Babblar - grattis till dig med! Visst kommer och går symptomen och det är ingen fara om man inte har några. Starka symptom ska ju vara ett tecken på en stark graviditet, men det kan ju vara en skröna. Men jag tror ändå att om man inte har haft några vid tidigare misslyckade graviditeter så är det ett gott individuellt tecken.

Jag har aldrig haft några alls själv om man inte räknar tröttheten. Men min bästa vän hade å andra sidan inte heller några alls, inte ens lite trötthet och hennes dotter ploppade ut pigg och kry nio månader senare.

Stitch längtar efter Lilo
  • Lycka77

bp - Tack! 
    jag är i 6+3 idag.
    Har du också varit hos Dr B idag? 4mm är inte dåligt, grattis!

Dr B sa till mig också att jag ska ta Fragmin till 12+0. Precis i början av grav var vi och pratade med en läkare på spec mvc och han ansåg att man skulle fortsätta med Fragmin längre än 12+0, men nu kommer jag inte ihåg hur länge han ansåg att det var, och 
    a80  ska ta hela grav. Hur ska man veta??

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Cia o krabaten

*ler fortfarande efter lycka's eskimå's hjärtslag*

BP: ok, vilken v som sagt.
    ang postafen så behövde jag ta dem tidigt, innan jag börjat må illa för att det skulle funka.

• Linan78

Åh vad roligt Lycka! Och även grattis till Idun, för det har jag väl inte sagt..?

Skönt att du slutat blöda BP. Det var säkert proggen!

Finesssan - har skrivit ett långt inlägg (som blev två) i din gästbok.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8