• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Cia o krabaten

Konstigt att lufttorkad skickna "smakade" mycket godare när man inte fick äta den bara
    Nu är det inte alls ngt speciellt!
    Och Brie mm har jag inte ens köpt än

Men jag smakade faktiskt lite vin i helgen!

• mammawannabe

Nu ska jag ta mig ut i löparspåret. Fattar inte vad segt det är att hålla igång träningen, ska det va så svårt . Tror jag fått sockerpiller istället för Levaxin, för inte har jag känt av ngn ökad energi än inte. *mutter mutter medan löparskorna knyts*

• fruZ

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!

Nu har jag lyssnat på räkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    160 slag per minut och jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Nu kommer det ju bli ROLIGT att gå på UL!

Duktig du är som springer MWB. Och vad fantastiskt med Rom, dit har jag länge velat åka! Du kan väl äta parmaskinka och dricka vin lite åt mig med!

• Lycka77

Åhh vad härligt a80!!! Skönt att du nu kan längta till UL!!

mwb - härligt med Rom-resa, hoppas ni får det underbart!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Cia o krabaten

a80: Grattis!!!!!
    Försök njuta av ditt UL! Det är så häftigt ju när man slipper vara livrädd...

• Iske

Grattis till alla som är lyckliga :)

mwb Italien är så underbat var där på bröllopsresan och Rom älskar det :) mkt att titta på god mat och massa spännande saker att shoppa :)

• babblar på

a80: mysigt att lyssna på räkor

cia: hoppas du är okej i de nedre regionerna förresten. Missade det innan

Mwb: ha så kul på resan!
    Jag vet itne om det är dumt att ta förmycket b12 mer än vanligt dumt då De har sagt till mej att förr så var alla vattenlösliga okej att äta men man har fått ta tillbaka det.
    Man ska ha ca 2 mikrogram/dag och det är väl 0.002 mg...och jag skulle nu ta 1 mg då. Lite väl mycket känns det som
    Jag äter inget b12 nu så jag vet itne hur jag ska göra. Börjar känna att jag vill ha b12 och b6 snart iaf ifall det blir en bäbis. Kanske ska ta de vanliga ändå..med järn och allt? Usch vet itne alls

På tal om drömmar...vid ett mf bestämde jag, innan jag skulle sova, att om jag ser bäbisen i drömmen är den okej(hade drömt att det var en pojke nån dag innan) Jag drömde bara att den skrek och skrek men jag kunde aldrig se den. Och det blev ju ett mf också

• Lycka77

Poppy - ja tack, några böner skulle inte skada.
    Testdag är eg 29/9 men jag tvivlar på att jag klarar hålla mig tills dess. Vi får besök hela helgen av vänner som inte vet något om våra försök och jag vet inte om jag vågar chansa på att få mensen oförberedd under helgen, klarar nog inte av att hålla masken. Känns dock inte heller så roligt att testa på fredag morgon innan vi går till jobbet, och på torsdag kväll lär det väl inte bli ett säkert test *bekymmer*

Dessa drömmar. Själv vaknade jag med panik inatt för att jag +:at och inte hade fått någon behandling mot mf, så jag satt panikslagen och slog i telefonkatalogen och ringde runt till alla läkare för att höra om någon kunde hjälpa mig, vet dock inte hur det slutade....

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • fruZ

Lycka; man kan kissa i en burk på morgonen, ställa det i kylen och sen testa på kvällen. Men då måste kisset bli rumsvarmt igen innan man testar. Det har jag iaf läst nånstans tror jag...
    Håller mina tummar för ett plus!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7