• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Cia o krabaten

Stella: Grattis!
    Prog ska inte påverka testresultatet På med T nu! Heja heja!

Finessan: har precis hittat kamerasladden... Ska se vad jag har för bilder att erbjuda Återkommer.

BP: Inte ge upp nu. *Kram*

Lycka: Hur är det? Håller du ihop? Tänkte mest ang FET/Bim denna gång.

Lilo: Det verkar som om du träffade en sympatisk läkare iaf, vilket inte är helt vanligt i dessa sammanhang.
    Däremot fick du ju tyvärr inte mycket gjort, precis som vi pratade om innan.
    Är också nyfiken på läkaren som forskar om det. I U-a??

a80: Härligt! Grattis till magisk gräns. Steg 3/5 för min del. (Plus, hjärta, v12, rUL, bebis )

Linan: Snart 2-siffrigt! Härligt
    Glömde nog hälften...

• babblar på

Grattis Stella!!! Nu går det nog bra ska du se.

grattis Bling...synd att du är ledsen. Jag känner också sådär över att bli äldre ...ännu ett år utan barn har gått typ
    Men du screentryckset lät jättekul. Det vill jag också ha!

tack för alla "inte ge upp" Ska försöka att inte göra det

• Lilo75

Grattis Stella!!! Vad härligt för dig!!

Cia och krabaten:
    Läkaren finns i Katrineholm Peter Kärringer heter han!!

• Lilo75

Har för mig att kliniken hette Victoriakliniken nåt sånt..

Lilo75 skrev 2008-09-20 09:20:53 följande:
    Grattis Stella!!! Vad härligt för dig!! Cia och krabaten:Läkaren finns i Katrineholm Peter Kärringer heter han!!
  • Lilleskuttan

GRATTIS stella...

Finesssan: Jag såg dina bilder för ett tag sen. Min bror och hans tjej var på tittut för ett par v sen så jag har kollat på deras bilder och film.Häftigt..Längtar tills jag får se min bebis så..

• fruZ

Bling; ååå, vad jobbig födelsedag, hoppas det känns lite bättre idag när det är vanlig dag...

Grattis stella!

Imorse försökte jag avgränsa min livmoder med samma metod som jag avgränsar levern på patienter (stetoskopet nånstans på magen och så skrapar man lätt med fingret och hör ljudskillnaden när man skapar över ett solitt/vätskefyllt organ jämfört med gasfyllda tarmar). Gränsen hamnade ungefär en tredjedel av avståndet från pubisbenet till naveln, men det var rätt svårt att höra... Stämmer iaf rätt bra med den här bilden;

www.niomanader.se/content.asp

Men jag kan fortfarande inte tro att det verkligen är nån som lever därinne... Tre dagar till UL.

• HoppetKärleken

Stella grattis till plusset!

Idun så grymt härligt att få se ett litet hjärta picka grattis

Poppy håller mina tummar för dig när du har vul, nu jädrans ska det gå bra!

a80 grattis till passerat det magiska v12 strecket

Bling hoppas du mår lite bättre idag, känner så med dig när tårarna bara dyker upp när och var som helst, det går inte att stoppa dem. Men som sagt hoppas att du är lite gladare idag, och tänk på att 33 är ingen ålder själv fyller jag 35 nästa gång och jag har panik! Står överrallt att efter 35 sjunker fertiliteten drastiskt och jag som inte ens lyckas få pluss längre...

• mamarazzi

Tittar förbi och läser ite snabbt några sidor tillbaka. Ser ju ut som om ni är gravid nästan hela högen?! Grattis till Stella.

LillaD undrar jag var hon är? Verkar inte synts till här på ett tag samt på hennes blogg är det tyst. Hoppas att allt är bra.

Med mig är det inget nytt. Vi har försöker inte bli gravida just nu eftersom jag ju håller på och söker jobb + att vi ska till Thailand i 6 veckar from 1 oktober (orkar inte med missfall alt. missfallss ångest då). Ang. jobb så har jag ett på G just nu som jag vill ha såååå mycket och de verkar intersserade. Ska på en 3:e intervju snart men det verkar dra ut på tiden. Önskar så att jag kunde få ett JA (eller nej) innan vi åker så jag kan slappna av lite.

KRAMAR till er alla

• mamarazzi

Extra kramar till Bling!! Hoppas det känns bättre att vara 33 nu. Jag är också 33 och jag gråter också ibland. *snett leende*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7