• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • StoraD

AAH, måste man dra info ur dig mammawannabe!! jag bryr mig och vill veta - så kommer du och ska vara lite gåtfull och mystisk... Varför spelar du svår att nå kvinna?! *mutter*

skönt att det värsta är över söt!

• StoraD

nu kom maken hem med middag! McDonalds!! tjohoo

till lunch blev det kycklingkebab...

needless to say... mitt hälsosamma leverne har gått åt h-e

• StoraD

tack för tanken raring!

fruZ skrev 2008-09-08 21:41:17 följande:
    Bra lillaD, nu ska du vila!
  • mammawannabe

Lilla: Nej nej, skulle aldrig spela svår allvarligt!! Det var INTE meningen. Vet oxå att du bryr dig, tack snälla!

Känner mer *herregud, mina små fjuttproblem med en blödning är så bagatellartat mot många andra här som har det mycket tyngre just nu, vill inte breda ut mig i tråden med i sammanhanget pseudoproblem*

• mammawannabe

a80: Hur går det med dina Fragminsprutor? Har du vant dig vid att ta dem? Och undrar, kommer du gå på Spec-mvc?

• StoraD

men söta mw, så får du inte känna! "bre ut dig i tråden med pseudoproblem" BAH, tänk inte så!!

• mammawannabe

Äntligen! Trodde jag både var svår OCH hade dödat tråden

Jo men ibland kan det kännas så, och så hade jag ju redan tjötat (jo nu pratar jag götteborska heeela tiden) om min helg i ett tidigare inlägg.

• mammawannabe

Dags att sova!

I morgon ska jag följa med min cancersjuka kompis och kolla på peruk åt henne, eller som hon själv sa, välja höstfrisyr (inget pseudo direkt ).

Ha en härlig ledig dag imorrn, Lilla! *Kram och *

Vi hörs imorrn!

• Bling1975

mw - du som inte brer ut dig alls, själv tar man ju plats så det räcker för fyra. Men det är full fart på dig och lilla sötnosen D ikväll

Jag har pratat med min goda moder om er ikväll för att peppa henne att gå med i en stödgrupp för anhöriga till parkinsons patienter. Det är så förtvivlat skönt att ha någon att dela allt helvete med. Hon var rädd för att hela livet då bara skulle vara "sjukt". Men jag sa att det är tvärtom, det sjuka delar man med folk som förstår så att man sedan orkar vara glad och ha kul när man träffar sina vanliga vänner. Då får man välbehövlig vila från problemen.

Poppy - visst är det fånigt. Han längtar dessutom efter att vara pappaledig för då kan han fiska hela dagen... Lycka till är allt jag har att säga

Stitch längtar efter Lilo
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7