• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • bubblan73

a80:
    Hur går det, gumman? Tänker på dig, då jag ska till Linköping idag. Stoor kram

• fruZ

Hej!
    Jo, men det är faktiskt rätt bra med mig. Bara lite brunt nu och det tolkar jag mest som det som ligger kvar. Låg nyss och tänkte att räkan är nog inte död iaf
    Och har bestämt att fortsätter det avta så skiter jag i att fixa VUL och försöker tro att det här bara var en "vaaaaanlig och helt normaaal" blödning. Vid mina missfall/MA har jag ju fortsatt blöda till och från så slutar det nu så känns det ok.
    Plus att jag ser en stor fördel i att vänta med ev VUL för då hinner sambon hem.

Men vi får väl se, det sätter kanske fart igen snart, så brukar det ju bli när man försöker vara optimist...

• StoraD

låter klokt a80! jag hoppas och tror på dig vännen, det är ju jättebra att det har avtagit! Och så kommer ju sambon hem idag också! kram kram till dig och er andra också!

• StoraD

Jaa, men jag är så trött nu. jag har varit på akuten i natt med min svärfar och är fortfarande lite orolig även om det inte verker vara ngn större fara tack och lov.

Sen kom mensen och jag har jättemkt mensvärk och blöder en massa. Så nu sitter jag i soffan och kollar på top model, men jag ska väl masa mig iväg till jobbet snart...

• fruZ

Men fy vad jobbigt. Hoppas han är ok!
    Och bläää för mensen! Förstår att du inte alls är jobbsugen

• Lilleskuttan

cia: ja då räknar jag med att få en grinig bm..man är ju ganska van sen mf-tiden på kk..

a80: du ligger väl ner??skönt att sambon kommer hem snart.

• fruZ

jadå lilleskuttan, jag ligger, men funderar på att gå upp och ta en dusch...

Det är ok, D. Stundtals lite panik och katastroftankar, men mestadels ett avvaktande lugn.

• Bling1975

Det låter bra a80. Skönt att det har lugnat ner sig med blodet. Förhoppningsvis så var det bara skrämselhicka, men ta det riktigt lugnt så att du hinner läka.

LillaD - din stackare. Det är inte roligt att vara jättetrött, mensig och ha massor att göra. Kram

Stitch längtar efter Lilo
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7