• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • fruZ

Tack Poppy! Jo, det är ok. Tror att blödningen avtagit lite. Mest brunt nu. Har inte orkat till akuten ikväll fast min kompis utan tvekan erbjudit sig att följa med. Utan skjuter problemet på morgondagen. Får se imorrn bitti om jag ska ringa KK igen och se om det finns nån förstående person som kan ge mig en tid.

Lilleskuttan; har tänkt idag "det behöver inte vara kört, tänk på Lilleskuttan" Tack, för det!
    Jag är ju i slutet av v 11 nu så jag hoppas verkligen att det här blödandet inte håller på länge till. Om det nu är så bra att räkan är oskadd därinne vill säga.

Imorrn kväll kommer sambon hem. Åååååh vad jag längtar. Hans styvmammas operation hade iaf gått bra och han och pappan hade haft en hyfsad dag trots oron över "fruarna".

DND; BP väntar på boråsaren, inte drM. KOmmer inte ihåg vad han heter, men han pysslar med Trombyl.

Nu ska jag nog sova snart, blev inte mycket av det igår... Gonatt och tack för allt stöd idag (och alla andra dagar!)

• Lycka77

a80 - vad jobbigt att du blöder! Kan verkligen känna din oro. Hoppas att du kan sova inatt och att blödningarna avtar, och att allt är ok med räkan! *kram och godnatt*

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • mamarazzi

Kikade in för att uppdatera mig men läste bara 5 sidor bakåt och ser till min förskräckelse att du blöder a80. Åh nej!! Jag håller alla tummar jag har. Känner så väl igen mig i din kommentar "jag vill inte mer". Hur mycket ska vi behöva gå igenom. Så skönt att höra att din man är på väg hem. KRAMIS

• Idun 78

Vad skönt att blödningen avstannat lite, a80. Hoppas nu bara att du får en tid imorgon. Jag tänker på dig!

Lilleskuttan och Bebis, ni får ALDRIG känna att ni är till besvär här! Precis som de andra säger så är det ju ni, tillsammans med alla som redan fått sina efterlängtade barn, som är förebilderna! Det är ju för att ni finns och har lyckats som vi andra orkar kämpa vidare!

• Finessan

Haha, Idun. Lika snabb ut som jag.

Hej till lilleskuttan och bebis. Vad kul att det går bra för er!

• Idun 78

Japp! Men nu ska jag sova kudden! Tack för en jättetrevlig kväll! Hälsa mannen och lilla Vida!

• Lycka77

Finesssan - Nu har jag varit hos Nie två dagar, spännande kvinna! Tyvärr har hon varit så stressad båda gångerna att hon inte hinner svara på mina frågor.
    Hur länge gick du hos henne, bara fram till äl eller längre? Har du gått något under grav?
    Fick du några örter eller liknande att ta?
    Förövrigt så gick det bra att hitta dit och inga problem att få parkeringsplats

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Finessan

Tack själv! Hur trevligt som helst. Kul att prata med någon annan än Herr Krabba och "mm-språket" med Vida. Synd att tiden går för fort bara.

Idun 78 skrev 2008-09-09 21:20:33 följande:
    Japp! Men nu ska jag sova kudden! Tack för en jättetrevlig kväll! Hälsa mannen och lilla Vida!

Lycka, hon är verklgien spännande. Synd att hon hon varit så stressad bara, men med den kundtillströmningen så är det inte så konstigt. Sen kan jag trösta dig med att man inte får så mycket ur henne när man frågar ändå. Antingen säger hon något obegripligt eller så säger hon något väldigt kort och självklart. Typ:

"Varför ska jag äta fransk duva?"

"Bra för dig."

Ungefär så.

Jag gick från mensens första dag och sju dagar på raken. Fick örter. Gick inget under grav var bara dit strax efter att jag hade plussat och fick lite mer örter.

Har du fått vänta länge eller har det varit lugnt? Ibland får man vänta toklänge. Vet man om det och är förberedd så brukar det gå ok ändå. Ta med en bok och något att tugga på.

• Cia o krabaten

UNdrar också hur det är med a80...

Lycka: har du jobbat nåt? Hur känns det med hormonerna?

Lilleskuttan: Räkna med en grinig BM på UL Nåt annat hör till undantagen.
    Sist verkade min trevlig tills jag berättade om mina Vul och varför. Då vände hon helt och svarade knappt på frågor
    På bedömningsmottagningen däremot är de urgulliga! Där man går om magen växer för mycket eller lite eller bebis inte sparkar som den ska eller ligger säte

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7