• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • babblar på

hej annapanna! Skönt att du fick ett lugnande svar. Är jobbigt att inte veta vad som menas.

bling: ibland är det så orättvist så man itne ens kan fatta det Hoppas du känner dej gladare idag!

idun: nej ingen Boråsare. Han har väl fullt upp gissar jag
    Hur är det med dej då?

hej alla andra också! Hoppas ni har det bra

• babblar på

DND: lycka till på torsdag! Hoppas du slipper flunsan

• Poppy Lee

Bling: kramar till dig! Vad jobbigt med kompisarna det måste kännas så outsägligt orättvist.

HK: hur är det med dig? Var ett tag sedan!

Cia och Finessan: jaha, då förstår jag! Men nästa lördag är väl kulturnatten? Vi har date med syrran och hennes familj då tyvärr. Är ju så mycket aktiviteter hela dagen!

Idun: men det låter ju som om du har massor av symtom gumman! När var det dags för vul igen? Jag letar förgäves, men har verkligen NOLL symtom. Alltså hajja, jag är inte ens trött! Det räcker med att sova 6 timmar per natt, trots att jag är i v 7! Alla mina tre tidigare graviditeter har jag sovit typ 14 timmar om dygnet. Nej, jag har svårt att tro på detta, alltså.

annapanna: åh, vad skönt! Det är ju troligast att det är rester. Har du haft mens än? Det kanske är klokt att invänta två mensar för att vara säker på att allt gammalt kommer ut innan ni försöker igen.

DND: åh... jobbigt, håller tummarna för att det inte är influensan! Skönt också att du äntligen ska träffa DrB.

BP: när är BIM för dig? Kanske läge med ny BIM-lista? Tänk på hur lyckosam den var förra månaden!

lillaD: och hur mår du idag gumman? Överlevt osten utan magsjuka?

• StoraD

hej tjejer!

poppy: Kanske lika bra att inte tro på det då (de senaste gångerna jag var gravid så försökte jag förtränga det, vi pratade inte ens om det här hemma ), om du vill inte försöka få till ett vul tidigare?
    Men jag tror personligen inte att det är någon fara - vissa kvinnor har inte symptom, jag har flera kompisar som inte kände jota! Och man kan inte jämföra med tidigare graviditeter heller!

bling: lycka till m provtagningen gumman, hoppas det annars känns lite bättre idag! men om du jobbar så mkt och med allt jobbigt som har hänt - ja, då förstår jag att du inte mår bra raring. Så jobbigt med kompisen, jag tror knappt jag hade orkat umgås med dem faktiskt... livet är så orättvist ibland!

Så skönt annapanna!

DND: lycka till på torsdag!

idun, när var nu vul gumman?
    och joo jag mår väl bra! har tokjobbat hela helgen så jag är lite trött... men idag ska jag lämna lite text till min handledare så jag har ett sista ryck kvar bara. Igår hade jag sån mensvärk också... orättvist att man ska behöva ha det i 4-5 dagar innan mens också. men det brukar jag ha så det är väl inga konstigheter.

Kramar till dig BP och er andra också!

• Krusbär

Välkommen annapanna och hej till er andra!

• Iske

hej på er alla hoppas ni haft trevliga helger !! sitter på jobbet som alltid och idag är det fan värren förra veckan... så om någon har nått intressant eller kul att berätta så dela med er :D då jag själv allavrligt funderar om jag ska låta en bil backa över min fot på ica maxi parkeringen när jag ska dit och köpa lunch om jag nu får åka iväg och göra det.... ;(

• babblar på

poppy: inget bim här än. Har mens än Hmm undra om man borde vänta 2 mensar. Nääää det orkar jag inte!!!
    Gravidsymtomen kommer nog snart på dej! Du har inget tidigt vul bokat eller?

LillaD: jag har itne haft mensvärk på ett tag och jag hade glömt hur jobbigt det är *kräkas* Vet itne om det var för att jag nyss haft mf jag fick det eller om T tagit bort den innan? Usch det är otrevligt ont även om man itne är det minsta sjuk. Trist att du ska behöva ha det så länge innan.
    Men hoppas din värk är en bra värk(gravidvärk)
    kram på dej

iske: Hoppas du får roligare snart så du slipper ha en överbackad fot

• Finessan

Bling, skönt att få kromosomprovet ur världen. När är återbesöket? Säger som Idun, fy så orättvist det kan vara... Ledsen

Annapanna, vad bra att det inte verkar vara något!

DND, hoppas verkligen inte att du har blivit smittad. Influensa är ingen barnlek. Huva!

BP, hur mår du? Jag tror inte du behöver vänta 2 mens eftersom det var ett så tidigt mf. Som jag har uppfattat det så är det inte lika viktigt då.

Poppy, det går säkert fler tåg. Vet inte hur jag ska göra än, men det lockar att träffa Cia. Flört Kulturnatten? Det får jag googla på.

LillaD, du jobbar och jobbar du... Fattar inte att du står på fötterna som du håller på. Det måste bli gudaskönt när allt är över sen. Håller mina tummar för att det är "annan" mensvärk och inte vanlig mensvärk.

• Iske

babblar på : ja det hoppas jag också hittade inget offer som ville köra över min fot

• EMND

Tack alla ni snälla gulliga forumänglarna för uppmuntran. Nej, influensan passar inte in just nu när vi ska hälsa på dr B och sedan åka en vecka på semester. Det är synd om pappan dock! Och så ibland undrar jag om mitt immunförsvar behöver några dagar i sängen för att känna sig underlägsen, hm fast det har jag inte lust att få bekräftat just nu:) Den jäkeln för sammarbeta nu!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7