• Raspberry81

Vi som gör ÄD ute i Europa del 2

Hej alla

VÅR KÄRA TRÅD vad nu efter 3 månader stängd för svar. Därför hoppas jag det är okej att alla vi som gör äggdonationsbehandlingar ute i Europa fortsätter den här!

3 månader går fort!

• Svar på tråden Vi som gör ÄD ute i Europa del 2
  • Squirl

Cecilia, va GLAD jag blir!
    Klart det kommer att gå bra denna gång.
    Jösses va roligt, grattis!

• ninnie65

Cecilia: GRATTIS!!! Jag hade ju också små blödninger under lång tid så det behöver inte betyda något. Håller tummarna HÅÅÅÅRT.

Välkommen ZXZX!

Själv har jag fyra månader kvar innan bebis tittar ut, kan fortfarande inte tro på det själv!!

Lyack till alla andra... fille, hymafr, Raspberry...

Harbara jobbat senaste tiden. Hinner inte mycket mer.

• Igor

Måste höra med er alla som ruvat kände ni av några symtom innan testdag? Och i så fall hur många dagar innan? Har inga blödningar men känner just inga symtom mer än att jag är trött och lite yr. Har testdag ons den 10 sep.

• Ceciliastockholm

Hej,

Tack för alla lyckönskningar! Jag tar en dag i taget, inget mer jag kan göra. Har mycket på jobbet så sysselsätter mina tankar med annat tack och lov.

Rasperry - ja, jag har en egen donator. Jag följde med henne för äggplock och satt och höll henne i handen! Det är faktist jättespännande att vara med på ett ÄP utan att själv ligga på britsen, jag och läkaren satt och pratade om antal äggblåsor, stimuleringen osv.

Nu avvaktar jag mest mitt HCG test och har tänkt att ta ett imorgon också för att se att det stiger som det ska.

Fille - håller tummarna för att du håller dig frisk denna gång och att allt går bra. Jag började bli sjuk några dagar innan ET och tänkte på dig och rusade till doktorn . Tack och lov räckte det för mig att visa mig där så blev jag frisk igen.

Hymafr - lycka till.

Igor - jag har inte haft några egentliga symptomer. Mådde lite illa dock några dagar innan test men det kan ha berott på annat också. Stort lycka till, håller tummarna för dig.

/Cecilia

• Igor

Tack Cecilia känns skönt att höra. Man blir lite nojig av att vänta på + eller - tycker jag.

• fille

Cecilia: Tack och hoppas det fortfarande är plus för dig!

ZXZX: Häftig alias (ZXZX) : ) Välkommen in i gänget, lycka till med flera ÄD-försök!

hymafr: Ja, tänkt så roligt det vore om vi kunde följas åt i en graviditet!

• fille

Till ZXZX: Kanske verkade konstigt att jag skrev lycka till med flera ÄD-försök... menade att du inte ska ge upp pga ålder, göra åtminstone ett försök till om du vill/kan. Vi är flera här som gjort både två, tre och tre försök!

• fille

nu blev det ju riktigt knasigt : ) två och tre försök skulle det vara.
    Förresten, vilken gåva att ha en syster som ställer upp!

• Raspberry81

Hjälp! Jag vaknade vid 7 med ett pekfinger på vänster sida som gör ont och är svullet. Kan jag har fått en propp?

Det har inte blivit större sedan dess och har normal färg. Kan man få det i ett finger?

(jag slog i handen för 2 dagar sedan men hade inget ont efter det och inget svullet. Verkar konstigt att det svullnar upp efter 2dagar. ) Ska nog gå till akuten.

• förväntan68
    Svar på #940
    Till ZXZX
    Välkommen, jag är också en gammal ärrad fd äggläggare som nu ska få nya ägg.jag har gjort en ÄD med fäskt i juli men det blev ingen graviditet. Så nu sept/okt ska jag göra FED. Jag har 10 st ägg i frysen.
Svar på tråden Vi som gör ÄD ute i Europa del 2