Vi som gör ÄD ute i Europa del 2
Hej alla
VÅR KÄRA TRÅD vad nu efter 3 månader stängd för svar. Därför hoppas jag det är okej att alla vi som gör äggdonationsbehandlingar ute i Europa fortsätter den här!
3 månader går fort!
Hej alla
VÅR KÄRA TRÅD vad nu efter 3 månader stängd för svar. Därför hoppas jag det är okej att alla vi som gör äggdonationsbehandlingar ute i Europa fortsätter den här!
3 månader går fort!
De som är a-sökande alltså
Hej Hur är det med lillkillen? Gör han numera riktiga karatesparkar i magen? Det är väl nedsläpp om *tänker* i november/december? Eller hur mng veckor är det kvar? är du mkt tjock
Till Raspberry
ser ut som om du och jag gör detta samtidigt. Jag ser det bara positivt. Det värsta som kan hända är att det inte blir barn och det bästa är att det blir barn, men en sak är säker gör jag inte nån FED så blir det absolut inga barn.
Nu ska vi plussa på listan så Squirl och de andra inte sitter där ensamma och klappar sig på magen.
Nej precis! Gör man inget kan det inte bli ngn bebis!
Förväntan68: Tack ska du ha, jag mår bra och räknar ner nu till måndag : ) Håller tummarna för dig oxå att det blir nåt denna gång!
Självklart för Hallonet oxå (undrade först vem hallonet är, är det nån ny tänkte jag?!...) men nu trillade poletten ner - det är ju Raspberry : )
Squirl: Tack för du håller tumsen för oss som är i farten nu : ) Mumsa på med godsaker du, härligt att höra att du mår bra!
Squirl: Härligt med en massa sparkar, då vet man att allt är bra Inte för att det inte kan vara bra ändå, men känns nog mer lugnt om man får sig en rejäl kick då & då.
Du vet du vad jag fick reda på? Nu är min storebror och hans fru på G med äggdonation efter fruktlösa ivf-er. De har barn sedan tidigare, men vill ha en till. Snart kanske man har svägerskan härinne De funderar på Finland och har redan en egen donator.
KRAM