Vi som gör ÄD ute i Europa del 2
Hej alla
VÅR KÄRA TRÅD vad nu efter 3 månader stängd för svar. Därför hoppas jag det är okej att alla vi som gör äggdonationsbehandlingar ute i Europa fortsätter den här!
3 månader går fort!
Hej alla
VÅR KÄRA TRÅD vad nu efter 3 månader stängd för svar. Därför hoppas jag det är okej att alla vi som gör äggdonationsbehandlingar ute i Europa fortsätter den här!
3 månader går fort!
Imorgon bär det iväg till Riga.. plocket gav 8 ägg. Få se imorgon hur många som tagit sig.
Vi får se när jag skriver igen.. orkar inte ta med mig datorn.
Lycka till solstickan.
Har i kväll bokat flygbiljetter, blev otroligt billigt med Ryanair. 1500:- T&R och då ingår det två hem resor för oss båda för att kunna välja när vi åker hem. Nu är det bara drygt två månader tills det är dags för mig, så snart är det till att börja med medicinerna.
hymafr: jag fick svar igår, det är två besök som gäller som tur är.
Solis65: var ska du göra ÄD?
Lycka till.
Sanca:
1a ÄD AVA Riga prel 10 okt
Nuet:
5e ÄD i aug/sept.
Längtansmamman 42 år:
ÄD i Riga, ca 20 aug
Solstickan41:
4 IVF + 2 FET, 1:a ÄD: Zoladex 1 aug
fille 43år:
2 ÄD AVA-Peter,FET den 8 sept.(1 ÄD-försöket ej gjord pga förkylning) tidigare 3 IVF+2 FET i Danmark
Raspberry81:
2 ÄD Riga September
makima 44år:
1 ÄD i september, IVI-kliniken Madrid, tidigare IVF i Danmark.
Solis65: 43:
Tidigare 3 IVF + 2 FET, 2:a ÄD nov -08
Tigermom:
31år, tidigare 5 IVF utan resultat, första ÄD försök i Finland, ET 18-20 sep.
Förväntan68:
1 äd juli 08, 2:a ÄD (fryset) sept/okt
Väntar:
Pigan74: 33 år: tidigare 5 IVF, utan resultat, ÄD i nov.
Grynet 43 år;
1:a ÄD i Juli 08, 2:a jan/feb-08
Vitsippa65 43 år:
tidigare 9 inseminationer, 4 IVF, varierande resultat... första ÄD i höst (Spanien)
Liselotte B: ÄD i Riga i höst
Ruvare:
Gravida:
Squirl 46 år: gravid genom 1:a ÄD okt-07, missfall. Gravid 2:a ÄD mars -08
Ayrtons´s sambo´: Gravid efter 2:a försöket i början av mars 2008
Dimmoriskyn: 40 år,ÄD 18:e mars StPetersburg (3:e försöket
töjet 43år: ET 23/4, första ÄD-försöket
Ninnie65: Första ÄD-försöket, ET 30 april
Hej allihopa, tog fram listan så kan Ni som vill uppdatera om det behövs.
Jag får mina Estofem imorgon. Vid andra försöket så fungerade det också. Man ska ha tålamod med både det ena och det andra här.
Hej Nu har jag börjat min förbehandling till andra försöket! Ska även ta nya sköldkörtelprover imorgon för att se att det inte ändrats (även om jag är lite skeptisk till om jag ska ha Tsh 0.05 efter samtal med andra) Ngn annan som är på G just nu? Hymafr du har väl börjat din behandling, eller ska i dagarna?