• Svar på tråden Tråd nummer 4 för oss som är rädda både för snitt och vaginala förlossningar!
  • Heleneced

Nennis1 - jag förstår hur du känner för jag känner likadant. Jag ill bara att det ska vara över för jag längtar så otroligt mycket efter vår lilla gosse...Lyllo dig som har så kort tid kvar

• Gladhannapanna

Nennis: Hoppas att du slipper vänta så länge till och att du får en bra förlossning att tänka tillbaka på! *kram>*

• Guido

Nennis - vi håller alla tummar för att det går bra för dig!
    Hoppas hoppas det blir snart.
    Kramar
    G

• Bästamorsan

Ps: Undrar hur mycket förlossningsvården påverkas av strejken,
    nån som har nån uppfattning???

• Guido

Ja allstå - såg ju faktiskt att även bm skulle bli uttagna i strejk....men jag var inne en kortis på förlossningen på Danderyd i slutet på förra vecka - skulle kolla mina sammandragningar - och det verkade vara fullbemannat, jag fick iaf hjälp snabbt och så.
    Hoppas på att det är över när vi ska ha ;)

• Nennis1

Den 3 maj kom hon ut lilla Tilde, på bf =)

Om det är någon som vill veta hur det gick så har jag skrivit lite kortfattat på min presentation. Fråga gärna om det är något som ni vill veta, jag svarar i mån av tid =D

Lycka till allihop!!!

• Bästamorsan

Å HJÄLP jag har BF imorgon....
    Och skulle tro att bebis kommer då...

Ska in å läsa lite hos Nennis nu,
    GRATTIS till liten Tilde!

• vera79

Kikar in för första gången, har inte läst igenom så mkt. Jag har extrem sjukhusfobi och trodde knappt jag skulle klara av att få barn. Jag jobbade för att få snitt och vara sövd, som jag fick efter en del diskussioner. Allt gick över förväntan, skulle absolut våga göra det igen! Det otäcka var att sätta katetern innan, annars var allt över när jag vaknade och var mamma

Svar på tråden Tråd nummer 4 för oss som är rädda både för snitt och vaginala förlossningar!