Hmmmmm! *tänker till*
Jag skrev förut (eller om det var bara till Raspberry) att jag blev misstänksam då jag skrev och undrade vad som egentligen hände ang. vår kötid (samt "hotade" med att kontakta Finland) - en kvart senare hade de "hittat" en donator. Och allt stämde med mig (utom åldern). Mörk, brunögd, 165cm, 60kg, 23 år, universtitetsstuderande. Jag tyckte att det var litet mystiskt, speciellt som vikten och längden "stämde" exakt. Fast jag vägde väl sisådär en 50kg när jag själv var 23 år...! Senare när jag frågade fick jag veta att hon har ett barn. Ganska mystiskt verkar det, måste jag säga. Det som retar mig är om de tror att man blirl lugnad och nöjd med denna information. I stället blir vi alla misstänksamma (läs: PARANOIDA!). Man vill ju inte bli behandlad som en idiot, kort sagt. Vi som är så utsatta i den här situationen och mer eller mindre helt utlämnade till deras metoder.
A propos utseende. Jag tycker själv att det inte spelar någon som helst roll men om de vill gå efter utseende borde de gå efter hur man själv såg ut då man var 23 år, utseendet ändras ju med åren. Jag färgar mitt hår nästan svart och plattar det spikrakt men har mellanbrunt/rött och lockigt hår egentligen. Fast, som sagt, utseendet spelar ingen roll. Men man hoppas att hennes släkt inte är full av psykopater och mördare!
Längtansmamma: Vad skönt att ni vet nu - och med litet tid att boka flygbiljeter också! Needless to say - jag håller tummarna!! Den här gången MÅSTE det vara er tur