Tack för ditt tips! Jag funderade på AVA i Lissabon i november när jag tittade på olika AVA-kliniker. Jag var bara litet (fördomsfullt) orolig att råka ut för litet fler kulturkrockar och att deras engelska inte skulle vara så bra. Fördomsfullt jag vet - men man tänker ibland underliga saker när man gör dessa val. Det låter ju väldigt positivt att du har haft så bra erfarenhet av dem. Om vi nu ska tala utseende - så skulle de portugisiska färgerna passar oss utmärkt - inte för att det egentligen spelar någon roll!
densistemohikanen skrev 2008-03-05 12:35:55 följande:
Hej!Upptackte den har traden av en slump och har last igenom era kommentarer och asikter ang AVA klinikerna. Jag bor i Portugal och gar pa AVA kliniken i Lissabon och jag trivs jattebra med all personal dar. Jag har iochforsig inte kommit sa langt som ni gjort med behandling - hittills har jag gjort 3 cykler dar med puregon eller menopur och i mitten pa mars ska vi gora var forsta insemination.Vet inte om Lissabon skulle kunna vara ett alternativ till Riga for er men om ni vill ha info sa hor av er!