Vi sa också flera gånger då vi var i Riga att universitetsutbildning inte var särskilt viktigt för oss då det inte säger allt om en donator. Som du säger Raspberry finns det ju andra egenskaper som är viktigare och universitetsutbildning säger inte allt om IQ. Jag fick en känsla av de säger sådant som de tror vi vill höra. Och jag tror för personer i en öststat kanske utbildning värderas högre än för oss här i Skandinavien. Jag har också en brunögd man så tror ändå jag ska maila AVA och säga att det funkar med både blå, gröna och bruna ögon på donatorn!
Jag tror det är bra att kliniken ifrågasätts av alla oss om vi upptäcker något som är knepigt. Då måste de ta oss mer på allvar och de förstår att vi inte mesar med.
Jag fick också en del mail som inte var signerad alls innan vi åkte, tyckte det var knepigt men tänkte inte så mycket på det då Masha bara skickade ett par mail till mig. Då vi kom dit träffade vi bara Nadja, kanske Lena var ledig då. Den där Nadja verkade inte veta allt för mycket! Undrar vad Nadja och Lena har för utbildning?