• Annikamedflera

Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

• Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...
  • Anonym

Menar du verkligen allvar?

Isåfall tycker jag att du ska skilja dig FÖRST och flytta ihop med din älskare.....
  • Anonym

Tycker inte det låter som en bra ide, är nog inte så bra att lura på någon ett barn. Sen är du ju gift också.

• Anonym

Jag hoppas du skojar!! Om du nu har så starka känslor att du vill ha barn med honom, varför är du då kvar hos din man?

• Johanna71

Låter lite sjukt...Det är ju en människa som ska födas till världen och du ser då till att krångla till det för den lille stackaren...Verkar som du lever i en drömvärld....Vet älskaren om dina planer

Man ångrar bara det man aldrig provat
  • Annikamedflera

Min älskare är själv gift och nu har de ett barn. När vi började våran relation, över 4 år sedan, var det inte så. Han är ju en alldeles underbar pappa det vet jag, men jag vet oxå att han aldrig skulle lämna sin fru.

För ett år sedan blev jag gravid, men visste inte om det var min man eller min älskare som var far till barnet. DÅ kände jag at bara jag visste att det var min älskare som var far till barnet så skulle jag behålladet.

Nu gjorde jag inte det. Jag ångrar mig.... MEN kan som sagt inte släppa detta...

• Ex ungue leonem

Vem försöker du lura? Dig själv? Din älskare? Det ofödda barnet? Eller din man?

Annikamedflera skrev 2007-11-05 16:27:38 följande:
    Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Annikamedflera

Ärligt så känns det som jag försöker spela mig själv ett spratt. Jag fattar ju det orimliga i hela situationen, jag gör det!!! Men ändå - HUR gör man för att släppa en sådan stark önskan???

• Ex ungue leonem

Sök proffesionell hjälp

Annikamedflera skrev 2007-11-05 16:51:29 följande:
    Ärligt så känns det som jag försöker spela mig själv ett spratt. Jag fattar ju det orimliga i hela situationen, jag gör det!!! Men ändå - HUR gör man för att släppa en sådan stark önskan???
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • sivert

det är nog inte så jäkla svårt.var trogen din man och var glad att du har en.
    hur fan kan du se din man i ögonen?

• Annikamedflera

Inför aborten för ett år sedan pratade jag med en kurator. Men inte är det kul att inse (läs:se i kuratorns ögon) att man strulat till sitt liv så in i... Känns ju liksom som att det inte kan bli värre... Och att dela med sig av något så hemligt igen tror jag inte att jag kan...

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...