• Annikamedflera

Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

• Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...
  • Anonym (gör slut..)

Gör slut med din sambo. Jag tror inte du kommer tycka det är så lockande sen att få föda din älskares barn.

• Marlene B

Men vad i helvete, det är ett barn det handlar om inte någon jäkla nallebjörn.

• Anonym

Med risk för at bli halshuggen här inne så vill jag bara säga att jag förstår hur du tänker och hur du känner...
    Sitter själv i den sitsen nu att jag varit otrogen och nu tror jag att jag väntar hans barn. För tidigt att testa än...
    Jag har sambo och barn och han likaså...Så det där med tankar som maler, är något jag kan relatera till.
    Funderar hela tiden på hur jag ska berätta det för honom....

• becky J
    Annikamedflera skrev 2007-11-05 16:27:38 följande:
    Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?
    Skilj dig och starta upp ett nytt liv med din älskare om du vill föda hans barn tycker jag.
  • Marlene B

Jag förstår inte att man är så ryggradslös att man är otrogen öht, att dessutom vara oskyddad ja, det är ju helt sanslöst lågt.

Var är respekten för ens egen familj, ens egna barn? Är man otrogen så är man otrogen mot hela sin familj, inte enbart sin man.
    Har folk slutat bry sig om att de handlingar de gör får konsekvenser iform av sårade och svikna männsikor..?

• Jofimiel
    CloudBerry skrev 2007-11-07 10:46:21 följande:
    Jag förstår inte att man är så ryggradslös att man är otrogen öht, att dessutom vara oskyddad ja, det är ju helt sanslöst lågt.Var är respekten för ens egen familj, ens egna barn? Är man otrogen så är man otrogen mot hela sin familj, inte enbart sin man.Har folk slutat bry sig om att de handlingar de gör får konsekvenser iform av sårade och svikna männsikor..?
    word!
    ~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • Anonym

Cloudberry - Det finns säkert mycket här i världen som du inte förstår det är tydligt det...

• Annikamedflera

Anonym (inlägg 44): Ville bara säga att om du behöver "skriva av dig" så är du välkommen att skriva till min inbox! Jag har varit i samma situation, för ett år sedan, och valde då abort men ångrar mig nu...

• Annikamedflera

Anonym (erfaren): Tack för att du skrev igen! Känner så för dig och kan förstå hur du resonerade när du var gravid.

Cloudberry: I min otrohetsrelation är vi ju två om att bedra. Och vi har så djup intalat oss att vi inte sårar någon eftersom de inte vet. Jag vill inte säga att jag längre mår bättre av att vara otrogen, det gör jag inte och det är nog mycket för att jag har känslor för min älskare.

• Anonym (suck!)
    CloudBerry skrev 2007-11-07 10:40:26 följande:
    Men vad i helvete, det är ett barn det handlar om inte någon jäkla nallebjörn.
    Bra sagt!

Tycker de låter extremt dumt att ens bara tänka den tanke du gör TS. Bryt med din MAN först om du nu måste göra någåt sådant. Och att du ens bara är otrogen tycker jag är hur sjukt orespektabelt som helst, vet du vad ni sa till varandra i kyrkan när ni gifte er?
Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...