• Annikamedflera

Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

• Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...
  • Marlene B

Men hur gammal är du? Tänker du inte på att ett barn är en människa med känslor?

Min gissning är att han inte alls kommer ta ansvar och berätta något för sin fru, han kommer säga upp kontakten med dig och be dig göra abort. Hade han varit mer än sexuellt intresserad så hade han nog lämnat sin familj för dig, du lär med största sannolikhet bli ensamstående med ett barn som du lurat dig till från din älskare.
    Trevligt, hoppas du inser hur sjukt tankesätt det är innan det är försent och du blivit gravid.

Jag tycker inte ett dugg synd om honom och att han lär bli lurad av dig eftersom han är otrogen mot sin fru, men jag tycker synd om det barn som du planerar att sätta till världen.

• Ex ungue leonem

Om du nu kan och vet.Vad vill du ha fram med din tråd egentligen?

Annikamedflera skrev 2007-11-07 11:50:19 följande:
    Har tre barn redan, vet en hel del om ansvaret om att ge barn liv.
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Marlene B
    Annikamedflera skrev 2007-11-07 11:50:19 följande:
    Har tre barn redan, vet en hel del om ansvaret om att ge barn liv.
    Öhh, har du redan barn? Oj, oj då har du ju även ansvar mot de men så långt tänker du väl inte eller?

Varför duger inte de barn du har?
  • Anonym

Varför vill du så gäna ha ett barn med honom? Är de5t för att du föreställer dig hur "perfekt" det skulle bli utseendemässigt? Att det kanske skulle passa bra in i ditt hem, till din inredning? Är det för att du skulle se läcker ut med snygg barnvagn och matchane Prada till...? För av kärlek till mannen som du inte kommer att dela livet med - det är det ju inte??

• Annikamedflera

Jag är över 30...

Jag vet att han inte älskar mig... men därmed inte sagt att han kommer älska sitt barn.

Han har redan en gång fått mig göra abort...

Men då berättar väl jag för frun då...

NATURLIGTVIS kommer jag inte sätta dessa planer i verklighet. Men jag har vilja att göra det, det drar i mig och jag tänker "om vi ses det datumet och jag inte längre har spiral OM jag då blir gravid så var det meningen". Men jag inser ju att det då inte är "meningen" eftersom det var planerat, men men...

Jag kan helt enkelt inte hindra mig själv från att tänka så och känna så starkt inför det...

• TheSunset
    nä usch och fy så ego....

Stackars alla parter som är inblandade....

STACKARS  BARN....

Jävligt ego måste jag säga.
    OM din älskare hade VELAT haft barn med dig hade han lämnat sin fru och varit med dig nu...MEN så är det ju tydligen inte....

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ex ungue leonem
    TheSunset skrev 2007-11-07 12:05:28 följande:
    nä usch och fy så ego....Stackars alla parter som är inblandade....STACKARS  BARN....Jävligt ego måste jag säga.OM din älskare hade VELAT haft barn med dig hade han lämnat sin fru och varit med dig nu...MEN så är det ju tydligen inte....
    Det där skrev du väldigt bra
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • TheSunset
    Annikamedflera skrev 2007-11-07 12:04:49 följande:
    Jag är över 30...Jag vet att han inte älskar mig... men därmed inte sagt att han kommer älska sitt barn.Han har redan en gång fått mig göra abort...Men då berättar väl jag för frun då...NATURLIGTVIS kommer jag inte sätta dessa planer i verklighet. Men jag har vilja att göra det, det drar i mig och jag tänker "om vi ses det datumet och jag inte längre har spiral OM jag då blir gravid så var det meningen". Men jag inser ju att det då inte är "meningen" eftersom det var planerat, men men...Jag kan helt enkelt inte hindra mig själv från att tänka så och känna så starkt inför det...
    du vet att din älskare inte älskar dig men ändå tänker du så här....
    Och du är villig att såra så många människor bara för du vill ha en bebis med nån som inte älskar dig och inte vill ha barn med dig.

Herregud...
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Puckli

Åh vad jag är trött på alla moralmuppar här på fl!!!! Fattar ni inte att vissa känslor har man utan att de är särskilt intelligenta, moraliska eller "rätt". Är säker på att även ni själva gör, tänker och tycker saker som andra skulle tycka var knas. Man måste veta otroligt mkt om en människa för att kunna döma henne.

• Annikamedflera

Vad hände med att gå sin egen väg!? Varför ska man följa alla andras vägar?

Men HJÄLP! Så nu måste den man skaffar barn med vara den man lever med OCH älskar!???

Vad sägs om att låta barnet vara ett fint minne på en fin, om än utomäktenskaplig, relation!?

Så om jag hade blivit gravid med någon på krogen om jag var frånskild och velat behålla barnet hade det varit mer ok (appropå något inlägg om att det var ok om det var ett misstag)???

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...