Inlägg från: Marlene B |Visa alla inlägg
  • Marlene B

Vill ha barn med min älskare...

Men vad i helvete, det är ett barn det handlar om inte någon jäkla nallebjörn.

• Marlene B

Jag förstår inte att man är så ryggradslös att man är otrogen öht, att dessutom vara oskyddad ja, det är ju helt sanslöst lågt.

Var är respekten för ens egen familj, ens egna barn? Är man otrogen så är man otrogen mot hela sin familj, inte enbart sin man.
    Har folk slutat bry sig om att de handlingar de gör får konsekvenser iform av sårade och svikna männsikor..?

• Marlene B
    Anonym skrev 2007-11-07 10:48:32 följande:
    Cloudberry - Det finns säkert mycket här i världen som du inte förstår det är tydligt det...
    Jadu det är möjligt och jag har inte heller sagt annat, men jag kommer aldrig förstå mig på de som är så jävliga mot sin egen familj. Trampade jag på en öm tå hos dig?
  • Marlene B
    Annikamedflera skrev 2007-11-07 11:12:41 följande:
    Anonym (erfaren): Tack för att du skrev igen! Känner så för dig och kan förstå hur du resonerade när du var gravid.Cloudberry: I min otrohetsrelation är vi ju två om att bedra. Och vi har så djup intalat oss att vi inte sårar någon eftersom de inte vet. Jag vill inte säga att jag längre mår bättre av att vara otrogen, det gör jag inte och det är nog mycket för att jag har känslor för min älskare.
    Ja ni är två men det är enbart du som har ansvar över det du väljer att göra. Ni har intalat er en lögn om att så länge det inte syns så finns det inte men det är inte sant och det vet ni nog innerst inne också.

Det jag absolut inte förstår är hur du kan vilja göra ett barn på dessa grunder, känner du inte att det är fel på något sätt? Känner du inga skyldigheter mot barnet, ett ansvar?
  • Marlene B

Att planera att skaffa barn med en som aldrig kommer att ställa upp som pappa är helt sjukt. Det är okej om det sker av misstag men att medvetet sätta ett barn i världen som kommer att ha en skitstövel till frånvarande pappa är bara egoistiskt och elakt.

Om han nu kommer ställa upp som du säger varför lämnar han då inte sin nuvarande och börjar sitt liv med dig så att ni kan planera och skaffa barn tillsammans?

Om nu nu vet att din man inte är den rätta, varför lämnar du honom inte på en gång då?

• Marlene B

Men hur gammal är du? Tänker du inte på att ett barn är en människa med känslor?

Min gissning är att han inte alls kommer ta ansvar och berätta något för sin fru, han kommer säga upp kontakten med dig och be dig göra abort. Hade han varit mer än sexuellt intresserad så hade han nog lämnat sin familj för dig, du lär med största sannolikhet bli ensamstående med ett barn som du lurat dig till från din älskare.
    Trevligt, hoppas du inser hur sjukt tankesätt det är innan det är försent och du blivit gravid.

Jag tycker inte ett dugg synd om honom och att han lär bli lurad av dig eftersom han är otrogen mot sin fru, men jag tycker synd om det barn som du planerar att sätta till världen.

• Marlene B
    Annikamedflera skrev 2007-11-07 11:50:19 följande:
    Har tre barn redan, vet en hel del om ansvaret om att ge barn liv.
    Öhh, har du redan barn? Oj, oj då har du ju även ansvar mot de men så långt tänker du väl inte eller?

Varför duger inte de barn du har?
Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...