Vill ha barn med min älskare...
Men vad i helvete, det är ett barn det handlar om inte någon jäkla nallebjörn.
Men vad i helvete, det är ett barn det handlar om inte någon jäkla nallebjörn.
Jag förstår inte att man är så ryggradslös att man är otrogen öht, att dessutom vara oskyddad ja, det är ju helt sanslöst lågt.
Var är respekten för ens egen familj, ens egna barn? Är man otrogen så är man otrogen mot hela sin familj, inte enbart sin man.
Har folk slutat bry sig om att de handlingar de gör får konsekvenser iform av sårade och svikna männsikor..?
Att planera att skaffa barn med en som aldrig kommer att ställa upp som pappa är helt sjukt. Det är okej om det sker av misstag men att medvetet sätta ett barn i världen som kommer att ha en skitstövel till frånvarande pappa är bara egoistiskt och elakt.
Om han nu kommer ställa upp som du säger varför lämnar han då inte sin nuvarande och börjar sitt liv med dig så att ni kan planera och skaffa barn tillsammans?
Om nu nu vet att din man inte är den rätta, varför lämnar du honom inte på en gång då?
Men hur gammal är du? Tänker du inte på att ett barn är en människa med känslor?
Min gissning är att han inte alls kommer ta ansvar och berätta något för sin fru, han kommer säga upp kontakten med dig och be dig göra abort. Hade han varit mer än sexuellt intresserad så hade han nog lämnat sin familj för dig, du lär med största sannolikhet bli ensamstående med ett barn som du lurat dig till från din älskare.
Trevligt, hoppas du inser hur sjukt tankesätt det är innan det är försent och du blivit gravid.
Jag tycker inte ett dugg synd om honom och att han lär bli lurad av dig eftersom han är otrogen mot sin fru, men jag tycker synd om det barn som du planerar att sätta till världen.