• Annikamedflera

Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

• Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...
  • Akvarel

Har inget med synd att göra bara med medlidande för hennes barn och make.

• Akvarel

Man undrar ju vad hon har mellan pan bennen.

• Coquine

Helt sinnessjukt rubbat! Vad lider du av egentligen? Jag önskar barn med min sambo nu, men han vill vänta ett tag. Skulle aldrig bli med barn bakom hans rygg, fastän vi är tillsammans och lever ihop. Det handlar ju inte om att förverkliga sig själv eller få er relation svart på vitt, som ett bevis för ens käärlek. Du älskar noig varken din man eller din älskare. Kärlek handlar om osjälviskt, respektfullt handlande. Tycker inte du behandlar någon av dem med varken det ena eller det andra. Men vem vet. Du kanske har borderline. Det skulle isf förklara ditt beteende. Vad säger du den dag din man lämnar dig och älskaren aldrig mer vill se dig? Hoppsan! Vad var det som hände? Hur kan de bara lämna mig så där? Om du verkligen blir med barn hoppas jag de får veta det. Egentligen borde de redan nu veta vad som försigår inne i ditt huvud.

• Anonym (---)

Anonym (TS) skrev 2007-12-07 09:59:25 följande:

Hej igen! Här är jag igen.
    Detta var lite mysko. Varför plötsligt anonym?
  • Anonym (TS)

För att jag kan vara anonym nu, men inte tidigare då jag hade haft nicket så kort tid...

Tack Anonym (jasså) för att du i alla fall inser att just biten att bli gravid inte är så konstig!!

Ja, ja inser att sveket mot min man och barnen är det värsta sveket av alla.

Situationen skulle ju hamna i ett annat ljus om jag var skild, det inser jag, och om jag inte lurade min älskare...
    Jag är nog bara innerligt trött på att vara så snäll hela tiden, alltid sätta min egen vilja i sista rummet. Har varit på min älskares villkor i 4 år nu... Varför ska bara jag lida??

Coquien; Det där har jag aldrig fattat!? Varför ska din sambos vilja följas, och inte din??? Om ahn inte vill ha barn får han väl se till att skydda sig i alla lägen????

MEN - ni behöver inte vara oroliga! Mitt möte med älskaren inträffar antagligen lite för tidigt, kommer inte pricka ÄL trots allt...

• lollajapp

Lite onödigt att vara anonym nu TS då alla redan vet vem du är genom att kolla i trådstarten.

• mammas skatt

Fy fan du äcklar mig.. FY FAN va själviskt...

Anonym (jasså) skrev 2007-12-07 18:18:06 följande:
    Då är det fel att skaffa barn med en "nära vän" oxå ? Många verkar ju tycka att man måste leva ihop och älska varnadra djupt annars är det synd om barnet .Lycka till ts med allt.
    Nej, om du läser igenom ordentligt så reagerar de flesta på att hon har man och barn!!! Hon grundlurar de som ska stå henne närmast... BAra tanken att hon har en älskare är ju vedervärdigt!!! EGO!
    Tim, mitt hjärta, mitt allt!
  • Akvarel

TS lämna din man du har verkligen respekt eller kärlek kvar för honom.

• Anonym (jasså)

jag läste inte ordentligt men ska nog göra de, har hon redan man och barn med sin nuvarande varför då skaffa barn med älskaren oxå ? Är det inte bättre du skaffar barn med din man istället då ts ?

• Anonym (Anonym)

jag tycker du ska göra det du själv vill! Men va ärlig! 
    Jag lever med en kvinna som är polysexuell och vi  har träffat en man under flera år och haft sex på både två och tre. hon kände samma känslor som du beskriver och vi båda tyckte det va tändande! vi kan tyvärr  inte få egna barn så efter många timmars tänkande och samtal om att låta älskaren befrukta henne så kom vi fram till att det va det bästa då det tänder oss båda och att vi samtidigt får det vi längtar efter. så Nu väntar vi barn till sommaren.

• Vargaflickan
    Anonym (Anonym) skrev 2022-12-30 04:07:51 följande:

jag tycker du ska göra det du själv vill! Men va ärlig! 
    Jag lever med en kvinna som är polysexuell och vi  har träffat en man under flera år och haft sex på både två och tre. hon kände samma känslor som du beskriver och vi båda tyckte det va tändande! vi kan tyvärr  inte få egna barn så efter många timmars tänkande och samtal om att låta älskaren befrukta henne så kom vi fram till att det va det bästa då det tänder oss båda och att vi samtidigt får det vi längtar efter. så Nu väntar vi barn till sommaren.

Tråden är 15 år gammal... Du kommer få något svar av ts.
  • Vargaflickan
    Vargaflickan skrev 2022-12-30 05:02:47 följande:
    Tråden är 15 år gammal... Du kommer få något svar av ts.
    Kommer inte*
  • Anonym (jaha)
    Annikamedflera skrev 2007-11-05 16:27:38 följande:
    Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

Jaha så du vill få våran bekräftelse och medhåll på att det är ok att knulla fram en unge med din älskare och pracka på ungen på din man genom att låta honom tro att det är hans.

Vad får dig att tro att vi skulle vilja ge dig det?
  • Anonym (suck)
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-01 18:06:07 följande:
    Jaha så du vill få våran bekräftelse och medhåll på att det är ok att knulla fram en unge med din älskare och pracka på ungen på din man genom att låta honom tro att det är hans.

Vad får dig att tro att vi skulle vilja ge dig det?
    15 år gammal tråd...
  • Anonym (toffel)

Varför skulle du vilja ha barn med din älskare? Du vet ju att sekunden du visar att du är så sjuk i huvudet att du försöker skaffa barn, så kommer den jäveln fega ur och börja lämna dig. 

• Anonym (Engelska)

Ta hand om ditt liv. Detta är vanvettigt 

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...