Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Vill ha barn med min älskare...

Hej igen! Här är jag igen. Måste säga att Lilla Jags inlägg var både klokt och tänkvärt och jag inser att hon har rätt och tankarna har stillat sig; Tills NU!

Tog ut spiralen igår... Har inte sagt något till min man. Träffar älskaren dagarna innan ÄL...

• Anonym (TS)

För att jag kan vara anonym nu, men inte tidigare då jag hade haft nicket så kort tid...

Tack Anonym (jasså) för att du i alla fall inser att just biten att bli gravid inte är så konstig!!

Ja, ja inser att sveket mot min man och barnen är det värsta sveket av alla.

Situationen skulle ju hamna i ett annat ljus om jag var skild, det inser jag, och om jag inte lurade min älskare...
    Jag är nog bara innerligt trött på att vara så snäll hela tiden, alltid sätta min egen vilja i sista rummet. Har varit på min älskares villkor i 4 år nu... Varför ska bara jag lida??

Coquien; Det där har jag aldrig fattat!? Varför ska din sambos vilja följas, och inte din??? Om ahn inte vill ha barn får han väl se till att skydda sig i alla lägen????

MEN - ni behöver inte vara oroliga! Mitt möte med älskaren inträffar antagligen lite för tidigt, kommer inte pricka ÄL trots allt...

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...