• Annikamedflera

Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

• Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...
  • SthlmDoe

snacka om korkad vill du KNULLA någon annan bryt upp från ditt tidigare förhållande Suck !!

• Anonym (undrar)

om det är ett barn du vill ha är det väl bättre att insiminera elller ?? Då har du ju alllafall inte lurat någon. Kan absolut inte förstå hur du tänker. Din älskare då?? Om du nu avgudar honom så mycket varför ska han inte själv få bestämma om han vill ha ett barn tillsammans med dig eller inte?Jag tycker bara att ju mera du skriver om dina tankar ju konstigare låter det. Men jag tror inte det är ett barn du söker egentligen, utan någon slags hämnd. Ordna upp ditt liv SNÄLLA!!!!

• Annikamedflera

Ja, kanske är det en hämnd. Det kanske är det som ligger och maler. Som ett bevis på att jag har funnits i hans liv, och han i mitt. Något som inte går att förneka.

Ett barn blir ju inte mindre älskat när det kommer till världen på grundval hur det kom till!!

• Perry the Platypus
    Annikamedflera skrev 2007-11-06 15:02:02 följande:
    Ja, kanske är det en hämnd. Det kanske är det som ligger och maler. Som ett bevis på att jag har funnits i hans liv, och han i mitt. Något som inte går att förneka.Ett barn blir ju inte mindre älskat när det kommer till världen på grundval hur det kom till!!
    Men hur ska du förklara för barnet sen vad du ställde till med??
    Mens är livet.
  • Anonym (undrar)

Nej jag betvivlar inte att barnet blir älskat av dig! Men vad är det som säger att din älskare ens kommer att titta åt barnet?? Det låter faktiskt som du har insperats av någon dålig kärleksfilm. Jag kan forfarande inte förstå varför du ska skaffa barn med älskaren? Om du nu gillar honom så mycket varför ska du ställa till det för honom då?? Och om du nu vill jävlas med honom varför ska du dra in ett stackars barn i allt det där? Är det sabotera du vill så är det väl bättre du ringer till hans fru och talar om vad ni håller på med.

Snälla om du nu ska skaffa barn så gör det inte bakom ryggen på din man och älskare!!!!!!

Hur mycket tror du barnet kommer att uppskatta att få veta när h¤n är tonåring eller vuxen att du skaffade barn bakom ryggen på männen i ditt liv??

Ska du skaffa barn välj att göra det på schysst sätt !!!!!!! Jag skulle inte skaffa en guldfisk på det sätt som du tänkt göra

• Anonym (erfaren)
    Annikamedflera skrev 2007-11-05 16:27:38 följande:
    Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

Äntligen har jag tid att skriva lite...

At jag vart gravid med min älskare var inget planerat, utan det vart bara så, inte bara en gång heller, första gången gjorde jag en abort (observera jag har ätit p-piller båda gångerna), efter aborten sa jag, inte en abort till så du vet det, om jag skulle av en händelse bli gravid igen, så kommer jag behålla det... Tog bara några månader så var jag gravid...
    Jag försökte dessutom få min älskare att ta på sig faderskapet, jag var beredd att lämna min sambo och ta ansvaret själv för bebis, bara han tog på sig faderskapet, men han höll på att brytas ner totalt av det hela (han har tjej också). Så jag ville inte göra honom illa, så jag bestämde mig för att ta det hela själv ändå. Jag och min sambo hade haft det väldigt tufft en tid, men helt plötsligt började det bli bra igen, det var då jag bestämde mig för att ta det svåra beslutet, min sambo fick alltså bli 'pappan'. En av anledningarna jag tog detta beslut är att vi sen tidigare har ett barn tillsammans och jag kände att et vore bäst att hon fick ett 'helsyskon'.

Jag slutade träffa min älskare under denna tid och hade inga planer att träffa honom igen, graviditeten gick och lilla bebis kom, min sambo är överlycklig och även bebis storasyskon...

Men för några veckor sen råkade jag träffa på min gamla älskare igen (inte i sverige) och det slutade med att vi hade sex igen... och nu vet jag inte hur jag ska förhålla mig till allt..
    Jag vet att många tycker detta är helt absurt, men tro mig, det som jag gått igenom är inte lätt...

• Anonym (undrar)

varför inte byta preventivmedel om du blivit gravid flera gånger med dem??? Du gjorde klart för älskaren att du inte tänkte göra abort en gång till men hur fan kunde du låta han sticka in utan kondom när p - piller inte fungerar på dig ? Jag bara undrar. Sen kan jag inte fatta hur du kan stå och ljuga för din man år ut och år in sen är det inte ens hans barn! Vad gör du om älskaren får spelet och talar om för din man att det är hans barn?? Det är jävligt egogistiskt att göra så mot ett barn, bara så du vet!!!!! Jag fattar inte hur du klarar av att se ditt underbara barn i ögonen när du ljugit för det dagligen, det är fruktansvärt lågt!!!!!!!!!!!!!

• Anonym
    Annikamedflera skrev 2007-11-06 10:10:05 följande:
    Jag står redan i valet och kvalet att lämna min man. Att jag har levt ett dubbelliv under många år vill jag ju naturligtvis inte nämna, men minus det så skulle min man bli förkrossad om jag nämnde ordet skiljsmässa. Men som sagt, visste han så...Tankarna jag har är ju alltså att ev leva själv med delad vårdnad om min och min mans barn, men med ett nytt litet barn. Kvinnor som väljer att föda ett barn utan att ha en fast relation med barnets far finns väl redan innan jag ev gör det.En man eller kvinna kan väl för guds skull vara bra föräldra oavsett om de kanske inte är så bra i relation till sina respektive makar!???
    Är i liknande situation som du, vet ite alls hur jag ska göra. Vill bryta upp och har försökt yala om det för min sambo men han pratar bara bort det och ger mig skuldkännslor. Vill absolut inte säga att jag träffat någon annan, det skulle säkert bli lättare att bryta då han kommer att känna ilska mot mig men vill inte äventyra vårdnaden om mina älskade barn.
  • Anonym

var fins alla ärliga personer,man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.
    jag blir mörkrädd

• Anonym

Jag håller med, hur kan man göra så mot barnet, å hur kul tror ni att det är att va det så kallade "kärleksbarnet" man känner sig så utstött!!! Blir så arg era. egon, å hur kan man lura barnet på vem som är pappan, ditt ego.....

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...