• Annikamedflera

Vill ha barn med min älskare...

Kan inte släppa tanken, det bara maler och maler i huvudet: Tankarna på att bli gravid med min älskare. Få föda hans barn! Längtan är så stark!! Vet inte vad jag ska ta mig till!? Har börjat planera för att ta ut spiralen och sedan se till att vi ses när jag har ägglossning. Vet inte om jag vill berätta det för honom, är gift och har barn. Vill samtidigt inte att min man ska tro det är hans barn... Eller vill jag det?

Någon som har fött sin älskares barn, brutit med sin man och sedan lever själv?

• Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...
  • Akvarel

TS dinna elaka billigheter du utsatt din make för bådar inte gott för ditt barn du måste börja resonera tänka och sätta dig in i andras situation.

• Anonym (Ge upp)

Känns som det är lika bra att ge upp att försöka få TS att fatta idiotin i detta. Hon kommer antagligen lura någon till att bli pappa till ett barn han inte vill ha, MEDVETET låta det barnet växa upp utan en far.
    Men eftersom hon är otrogen så är hon redan bevisligen egoistisk, så varför förvänta sig något annat.

Helt jäkla absurt att tänka som DU gör.
    "Vad sägs om att låta barnet vara ett fint minne på en fin, om än utomäktenskaplig, relation!?"- man skaffar väl faan inte barn för att man vill ha ett fint minne. Du har redan 3 barn, herregud. MAN SKAFFAR INTE BARN FÖR ATT HA ETT MINNE! Ok om man blir gravid av misstag och behåller det, men det du gör går INTE att jämföra med det, så försök inte ens.

Sen säger du att du ska berätta för hans fru också, det låter ju verkligen som att din sk. älskare kan lita på dig. Tror knappast han skulle ta i dig med tång om han visste vad du planerar bakom hans rygg.

Om du har ett moraliskt ben i hela din kropp så ber du din man om skilsmässa IDAG. Han förtjänar garanterat bättre.

• Finis
    Annikamedflera skrev 2007-11-07 12:29:59 följande:
    Poodlemy:Att få höra hur hemsk man är när min verklighet säger att ett barn som blir till i en skön sexakt inte är något hemskt?Sveket mot min man och mina barn är ju givetvis hemskt, men det innebär ju inte att de upplever mig som hemsk!?Men visst - JAG kommer ju för alltid få leva med att renheten är borta. Tror nog jag tycker att jag redan gjort det hemskaste tänkbara, att det redan är förstört och att jag inte kan bete mig värre...
    Det handlar ju inte om att du vill ha ett barn genom en skön sexakt, hade det varit det som ditt inlägg handlade om hade det inte varit så himlastormande. Men du vill ju göra nått helt annat än det, förstår du inte det?
    Vad gäller din sista mening så kan du visst bete dig värre, genom att göra verklighet av dina fantasier. Man kan alltid göra saker värre, om man kan alltid försöka få förlåtelse för det man gjort. Att tänka så är som att tänka: jag har redan mördat en, då kan jag lika gärna mörda en till. I grova drag...
  • Lilla Jag

Så jag får stick ut från mängden.

Detta handlar inte ett barn... Det är känslan att vilja skapa något av den överflödiga kärlek du känner för denna man.

Ge den allra finaste och största gåva man kan, både till dig och honom.

Kanske du innerst inne hoppas att han ska lämna sin fru om ni får ett barn... eller hon lämnar honom. Då har ni en chans att leva tillsammans!?

Kanske du ångrar din abort så mycket att du genom att bli gravid med honom försöker få den ogjord!?

Man får ha vilka känslor man vill, och det är inget fel... Men man kan inte göra hur som helst heller.

Du vet att detta inte är en bra ide och konsekvenserna kommer att bli omöjligt stora. Kanske denna man som du älskar så mycket kommer att börja hata avsky dig...

Försök och red ut ditt liv själv, för ingen kan må bra av att längta och önska det omöjliga... En dag kanske du vaknar och undrar varför du inte uppskattat livet innan och nu missat en massa.

Till alla moraltanter: Har ni aldrig önskat något som ni vet är moralisk fel, men kan inte hjälpa att ni fortafrande önskar er det. Att önska är inget fel, men att förverkliga sina önskningar kan ibland vara det.

• Anonym (TS)

Hej igen! Här är jag igen. Måste säga att Lilla Jags inlägg var både klokt och tänkvärt och jag inser att hon har rätt och tankarna har stillat sig; Tills NU!

Tog ut spiralen igår... Har inte sagt något till min man. Träffar älskaren dagarna innan ÄL...

• Anonym (Hmmm)

jaa vad skall man säga alla gör ju som dom vill Men hur tror du när barnet blir så stort att h*n frågar varför bor inte du och pappa ihop om han nu tar ansvar för barnet vill säga... vad svara du då jaa men lilla vän du är ett minne av en fin sexakt som jag hade med din pappa Min älskare Hur fan tror du barnet skulle känna sig då??????? skulle nog tro att h*n känner sig som en sak Jag är bara ett minne av något ........

Jag föreslår att du tar två steg tillbaks å funderar på hur konstigt allt det här låter .....

å du en annan sak tänk om det blir något fel på barnet kommer du inte att älska det då??? kanske inte alls får hans utseende bara ditt ........

Nej tänk en gång till om allt låster så bra som du vill det skall låta

• Akvarel

TS elakt och vidrigt gjort mot din man och barn.

• Akvarel

Du måste vara en väldigt emotionellt isnkränkt indevid med väldigt liten empati och förnuft när det kommer till din man och det andra och det främsta offret ditt barn som föds från din billiga otrohets lögn.

• lollajapp

Ts varför blev du helt plötsligt anonym i din tråd?

• Anonym (jasså)

Då är det fel att skaffa barn med en "nära vän" oxå ?
    Många verkar ju tycka att man måste leva ihop och älska varnadra djupt annars är det synd om barnet .
    Lycka till ts med allt.

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...