• Finis

Vill ha barn med min älskare...

Annikamedflera skrev 2007-11-07 11:48:26 följande:
    CloudBerry:Jag avser att lämna min man... Jag har insett att jag inte kan fortsätta så här!Min älskare är ingen skitstövel, det är ju jag som är det! ;)Han älskar sin fru och sin familj, och vill nog inte ha barn med mig, men jag med honom som sagt. Så det bli ju honom jag lurar vilket känns lite halvbra. Men när han väl står inför faktum så är jag säker på att han kommer vilja berätta för sin fru och ta ansvar för barnet, delad vårdnad är nog inte omöjligt.Bara att tänka på att få bära hans barn... Se en perfekt liten människa så liten och fin...
    Men du har ju redan barn, är inte dom också perfekta små människor? Lägg fokus på att dom mår bra istället för att ett till barn. Ska du dessutom lura till dig det barnet så tror jag knappast att det slutar med att ni lever lyckliga i alla era dagar.
    Självklart är mamma,pappa, barn det bästa familjeförhållandet, ett barn behöver båda sina föräldrar. Med det säger jag inte att allt annat är fel, folk skiljer sig. Men man behöver inte skaffa barn när man inte vet om pappan kommer finnas där. Du tror att han kommer det, men det vet du inte, han har redan en familj, en familj som han älskar.
    Jag måste säga att jag tycker du låten ung och naiv, och då är jag ung själv. Verkar leva i någon låtsas värd där dina känslor är allt som spelar roll, du beteer dig egoistiskt och jag tycker verkligen att du ska lägga dina tankar på att lura till dig ett "otrohetsbarn" på hyllan.
  • Finis
    Annikamedflera skrev 2007-11-07 12:29:59 följande:
    Poodlemy:Att få höra hur hemsk man är när min verklighet säger att ett barn som blir till i en skön sexakt inte är något hemskt?Sveket mot min man och mina barn är ju givetvis hemskt, men det innebär ju inte att de upplever mig som hemsk!?Men visst - JAG kommer ju för alltid få leva med att renheten är borta. Tror nog jag tycker att jag redan gjort det hemskaste tänkbara, att det redan är förstört och att jag inte kan bete mig värre...
    Det handlar ju inte om att du vill ha ett barn genom en skön sexakt, hade det varit det som ditt inlägg handlade om hade det inte varit så himlastormande. Men du vill ju göra nått helt annat än det, förstår du inte det?
    Vad gäller din sista mening så kan du visst bete dig värre, genom att göra verklighet av dina fantasier. Man kan alltid göra saker värre, om man kan alltid försöka få förlåtelse för det man gjort. Att tänka så är som att tänka: jag har redan mördat en, då kan jag lika gärna mörda en till. I grova drag...
Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...