Vill ha barn med min älskare...
Menar du verkligen allvar?
Isåfall tycker jag att du ska skilja dig FÖRST och flytta ihop med din älskare.....
Tycker inte det låter som en bra ide, är nog inte så bra att lura på någon ett barn. Sen är du ju gift också.
Jag hoppas du skojar!! Om du nu har så starka känslor att du vill ha barn med honom, varför är du då kvar hos din man?
var fins alla ärliga personer,man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.
jag blir mörkrädd
Jag håller med, hur kan man göra så mot barnet, å hur kul tror ni att det är att va det så kallade "kärleksbarnet" man känner sig så utstött!!! Blir så arg era. egon, å hur kan man lura barnet på vem som är pappan, ditt ego.....
Med risk för at bli halshuggen här inne så vill jag bara säga att jag förstår hur du tänker och hur du känner...
Sitter själv i den sitsen nu att jag varit otrogen och nu tror jag att jag väntar hans barn. För tidigt att testa än...
Jag har sambo och barn och han likaså...Så det där med tankar som maler, är något jag kan relatera till.
Funderar hela tiden på hur jag ska berätta det för honom....
Cloudberry - Det finns säkert mycket här i världen som du inte förstår det är tydligt det...
Tycker att det är höjden av egoism att tänka som du TS. Ett barn är ingen chihuahua eller vill-ha-pryl - det är ett livstidsansvar!
Varför vill du så gäna ha ett barn med honom? Är de5t för att du föreställer dig hur "perfekt" det skulle bli utseendemässigt? Att det kanske skulle passa bra in i ditt hem, till din inredning? Är det för att du skulle se läcker ut med snygg barnvagn och matchane Prada till...? För av kärlek till mannen som du inte kommer att dela livet med - det är det ju inte??
Känns rätt betryggande att de flesta tycks vara "moralmuppar" trots allt. Eller, som jag hellre skulle vilja beskriva det, vuxna människor med moraliskt ansvar.
Jag begriper mig inte på dig TS.