• Anonym

Vill ha barn med min älskare...

Menar du verkligen allvar?

Isåfall tycker jag att du ska skilja dig FÖRST och flytta ihop med din älskare.....
  • Anonym

Tycker inte det låter som en bra ide, är nog inte så bra att lura på någon ett barn. Sen är du ju gift också.

• Anonym

Jag hoppas du skojar!! Om du nu har så starka känslor att du vill ha barn med honom, varför är du då kvar hos din man?

• Anonym
    Annikamedflera skrev 2007-11-05 17:48:32 följande:
    Har nog handlat om att jag har varit, eller är, förälskad i den andre mannen, men utan möjlighet att få leva med honom. Säger han hoppa så hoppar jag.Är så tveeggat: Vill föda hans barn, vill visa att jag kan ge honom det som inte hans fru kan. Samtidigt så vill jag ju inte han ska bli arg på mig.
    de är väll också jävligt ruttet?
    Tävlar du med hans fru eller?
    Är hon inte tillräkligt sårad redan av att inte kunna få barn?
    Då ska du en jävla nötta komma in och sabba ännu mer.
    Lär väll bli avstängd efter mina "påhopp" men ibland undrar jag vad fan de finns för sjuka mäniskor i denna världen.

säger han hoppa så hoppar jag. HAHAH snacka om att ha egen hjärna ;)
  • Anonym
    Annikamedflera skrev 2007-11-06 10:10:05 följande:
    Jag står redan i valet och kvalet att lämna min man. Att jag har levt ett dubbelliv under många år vill jag ju naturligtvis inte nämna, men minus det så skulle min man bli förkrossad om jag nämnde ordet skiljsmässa. Men som sagt, visste han så...Tankarna jag har är ju alltså att ev leva själv med delad vårdnad om min och min mans barn, men med ett nytt litet barn. Kvinnor som väljer att föda ett barn utan att ha en fast relation med barnets far finns väl redan innan jag ev gör det.En man eller kvinna kan väl för guds skull vara bra föräldra oavsett om de kanske inte är så bra i relation till sina respektive makar!???
    Är i liknande situation som du, vet ite alls hur jag ska göra. Vill bryta upp och har försökt yala om det för min sambo men han pratar bara bort det och ger mig skuldkännslor. Vill absolut inte säga att jag träffat någon annan, det skulle säkert bli lättare att bryta då han kommer att känna ilska mot mig men vill inte äventyra vårdnaden om mina älskade barn.
  • Anonym

var fins alla ärliga personer,man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.
    jag blir mörkrädd

• Anonym

Jag håller med, hur kan man göra så mot barnet, å hur kul tror ni att det är att va det så kallade "kärleksbarnet" man känner sig så utstött!!! Blir så arg era. egon, å hur kan man lura barnet på vem som är pappan, ditt ego.....

• Anonym

Med risk för at bli halshuggen här inne så vill jag bara säga att jag förstår hur du tänker och hur du känner...
    Sitter själv i den sitsen nu att jag varit otrogen och nu tror jag att jag väntar hans barn. För tidigt att testa än...
    Jag har sambo och barn och han likaså...Så det där med tankar som maler, är något jag kan relatera till.
    Funderar hela tiden på hur jag ska berätta det för honom....

• Anonym

Cloudberry - Det finns säkert mycket här i världen som du inte förstår det är tydligt det...

• Anonym

Tycker att det är höjden av egoism att tänka som du TS. Ett barn är ingen chihuahua eller vill-ha-pryl - det är ett livstidsansvar!

• Anonym

Varför vill du så gäna ha ett barn med honom? Är de5t för att du föreställer dig hur "perfekt" det skulle bli utseendemässigt? Att det kanske skulle passa bra in i ditt hem, till din inredning? Är det för att du skulle se läcker ut med snygg barnvagn och matchane Prada till...? För av kärlek till mannen som du inte kommer att dela livet med - det är det ju inte??

• Anonym

Känns rätt betryggande att de flesta tycks vara "moralmuppar" trots allt. Eller, som jag hellre skulle vilja beskriva det, vuxna människor med moraliskt ansvar.

• Anonym

Jag begriper mig inte på dig TS.

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...