• sivert

Vill ha barn med min älskare...

det är nog inte så jäkla svårt.var trogen din man och var glad att du har en.
    hur fan kan du se din man i ögonen?

• sivert
    Annikamedflera skrev 2007-11-05 17:01:20 följande:
    Hur jag kan se min man i ögonen? Jag har ljugit så länge redan... vet inte hur eller varför det började, kände mig någon gång berättigad för att han hade undanhållit något för mig...Jag har inte några känslor för min man längre. Skulle vilja lämna om jag bara vågade. Han håller mig kvar, säger han skulle bli förkrossad om jag lämnade honom...Min älskare då!? Han säger han älskar sin fru, men kan inte avvara mig...
    ????????????????????hur kan man känna sig berättigad att vara otrogen?.
    för att han har undan hållit något.?hadde han varit otrogen eller?.
    men grejen är nog att bryter du med din man så blir du förmodligen helt ensam.då mister du nog (älskaren)med.men men som man bäddar får man knulla eller.du är väll gift.tänk iså fall vad svårt det var att hålla löftet.
  • sivert

jag tycker så fruktansvärt synd om din man och barn att ha fått leva med lögner så länge,bara för DIN njutnings skull.det bästa och det snällaste du kan göra honom,är nog att förklara vad du har haft för dig dom senaste åren.och om ca 40 år kanske han kan förlåta dig. och skilj er han är verkligen värd en bättre än dej.

• sivert

du får  ursäkta min elakhet,men jag tycker bara att det är så jäkla lågt att vara otrogen.
    engång kanske.men under flera år??jag förstår inte att man kan göra det.men jag är ju man förstås.blir jag riktigt kåt så är det väll bara att ta saken i egna händer.skulle aldrig vara otrogen.men ha det så bra ialla fall.

Svar på tråden Vill ha barn med min älskare...