• Lilla Fjun

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Är nu i v7, första graviditeten.
    Har inga symtom förutom lätt ömmande bröst.
    Inget illamående, inte tröttare än vanligt, inte yr, springer inte på toa oftare.
    Trodde att man skulle "känna" av mer symtom. Är orolig att allt inte är som det ska? Eller är det för tidigt att känna mer?? Vet ju inte hur det ska kännas eftersom det är första graviditeten...
    Hur har ni andra det som är i v7.
    Är ju 4 veckor kvar till inskrivning hos BM.

• Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?
  • det röda höstlövet

ingen bra dag här hos mig i dag...

• Lyckorus 2008

jag är i v 7 (6+6) och har inte ätit frulle idag. Det känns kan jag säga. Det bara kurrar i magen. hehe. Var på UL imorse och var så nervös innan.
    Det gick bra dock!!!=)
    Jag har ont i brösten, och lite mensvärk lite då å då. Sen är jag supertrött mest hela tiden.
    Kräks nästan när jag tänker på vissa maträtter. Annars är allt frid å fröjd!

Höppas du mår bättre snart höstlövet!!

• Nettan31

En till här med dålig dag *urk*..

• Casper2004

usch mår inte heller bra..kräktes imorse!

• Bling

Tycker också det var skönt att höra att det finns fler som inte har så många symtom! Man vill ju självklart inte må illa och kräkas, men när man inte "känner sig gravid" är det svårt att tro att det är sant!

Jag mår väldigt bra. Lite trött, somnar väldigt tidigt på kvällarna och sover TUNGT, men det gör jag ibland annars också då jag har det tufft på jobbet emellanåt. Fryser som en girs gör jag eftermiddagarna och kvällarna. Emellanåt är jag lite yr och skakig i benen. Det enda som är lite jobbigt är att jag är jättehungrig, och så äter jag litegrann och blir proppmätt och mår illa, blir helt uppsvälld i magen och "rapig"... Men det kan jag leva med!!

Hoppas det är sant att det bor en liten böna där inne iaf!

• det röda höstlövet

jag får väl inte vara här inne längra för jag är i vecka åtta nu. Mår bättre denna veckan men känner mig fortfarande bakfull. Mår illa, yr och hungrig på en och samma gång..

• Casper2004

men vi följs väl åt?veckorna går ju för alla!

• Fjällräven

Går in i v. 7 imorgon. Jag har molande värk, ömmande bröst, trött, mycket törstigare och lite yrsel.

Inget illamående än direkt, men har inte varit hungrig alls idag! Mysko....jag som tidigare varit hungrig varannan timme!

Känner också som Chido, att när man då inte har de här symtomen då tänker man att ojojoj ska jag få missfall nu och sen när man har värsta värken tror man också att man ska få MF...jeeeez....Vad man håller på.
    Magkänslan säger iaf att det känns som att det ska gå bra, så jag hoppas det!

• skrållan1978

Går in i vecka 7 på lördag o känner mig inte så jättegravid jag heller, men visst det kommer lite mer o mer, vissa dgr har jag känt av lite illamående, men inte alls mkt, däremot kissar jag ofta, får som typ sendrag i magen när jag reser mig, massor med flytningar, TRÖTT och sur o vresig/gråtmild. Vissa kvällar har jag känt som lite molvärk i svanken/ryggslutet. Nu går man ju bara o väntar på att det där riktiga illamåendet skall slå till, dem andra 4 graviditeterna har det kommit kring v 7-8=)

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?