Inlägg från: Lyckorus 2008 |Visa alla inlägg
  • Lyckorus 2008

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Hej,

jag är i v 7. (tror jag)
    är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!!!
    ska skriva upp om lite mer än en vecka och jag PALLAR inte plugga.
    Jag har INGEN sexlust heller. Känns TRIST!!! Kommer den tillbaka??!
  • Lyckorus 2008
    Lilla Fjun skrev 2007-10-26 12:26:54 följande:
    Jag har nu fått ännu mer ömma bröst samt lite lätt molvärk i tjejmagen sedan ett par dagar tillbaka. Inte minsta tillstymelse till illamående. Är inte det konstigt? Men det kanske är för tidigt? Illamåendet kanske dyker upp senare.Ska iväg och ta blodprovet inför KUB-testet den 12 nov. Då gör de tydligen ett kort UL för att datera graviditetslängden. Ska bli så spännande för det är ju första gången man får bevis på att det lilla fröet mår bra. Men det är ju en evighet tills 12 Nov!!!!
    Det e nog inte så konstigt. Jag är i vecka 7  (6+4) och har precis börjat må illa. Inte så att jag spyr utan att jag e snurrig och känner mig BLÄ mest hela dagen.
    Det som gör mig ledsen är att min trötthet tar över min dag!! Har ingen energi på jobbet.
    Sitter typ och pillar på lite papper men får inte mkt gjort.

Hur känner ni er med tröttheten?
  • Lyckorus 2008
    janna25 skrev 2007-10-26 16:51:25 följande:
    lyckorus:tröttheten är värrst...jag går i skolan mellan 8-12 sen ligger jag och sover mellan halv två och 4 kul va???
    hehe, nej inte så ball :(
  • Lyckorus 2008

jag är i v 7 (6+6) och har inte ätit frulle idag. Det känns kan jag säga. Det bara kurrar i magen. hehe. Var på UL imorse och var så nervös innan.
    Det gick bra dock!!!=)
    Jag har ont i brösten, och lite mensvärk lite då å då. Sen är jag supertrött mest hela tiden.
    Kräks nästan när jag tänker på vissa maträtter. Annars är allt frid å fröjd!

Höppas du mår bättre snart höstlövet!!

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?