Inlägg från: Casper2004 |Visa alla inlägg
  • Casper2004

Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

Jag går in i vecka 7 imorrn och jag har en massa symtom..men det värsta är att jag e så himla trött oxå spänner det i brösten och molar i magen!och humörsvängningar..när jag väntade sonen mådde jag skitilla från vecka 6-9 men icke nu!

• Casper2004

Moparwoman-jag ska göra ett vul på en privatklinik den 1 november kommer då vara i 7+1 då...hur mycke såg du när du gjorde vul??

• Casper2004

okej..men huvudsaken är ju att hjärtat pickar på!åå va jag längtar!

• Casper2004

på carolinamottagningen i uppsala tar dom 230:- för ett vul!i min stad där tar dom 950:- för ett...då åker jag hellre några mil extra för ett!hehe!

• Casper2004

känner ni er gravida hela tiden?jag har symtom och så men ibland så känner jag liksom inget!det spänner och molar i magen och spänner i brösten och jag e skittrött!
    men känner ni er gravida hela tiden?

• Casper2004

jag känner mig som när jag e sjuk..orkeslös och trött!känner mig lite halvdeppig oxå..inge kul jämt å va gravid!

• Casper2004

Fy vad jag mått illa idag..usch ska illamåendet komma nu?går in i vecka 8 på onsdag!
    men men man ska inte klaga...har ju velat det här länge..bli gravid alltså men min sambo har ju inte velat!fast man lär väl få gnälla lite när man e gravid och mår piss!
    Hur mår ni då???

• Casper2004

va skönt det känns när fler mår "dåligt"!Skrattande
    jag tycker det är värst på morron..mår piss illa då osså ska man iväg med sonen på dagis tidigt osså ska man jobba på det..nä fy!

• Casper2004

usch mår inte heller bra..kräktes imorse!

• Casper2004

men vi följs väl åt?veckorna går ju för alla!

• Casper2004

här är en till som älskade kaffe förr men mår illa bara man tänker på det!Penga mun
    spänner det och molar i eran mage oxå?jag går in i vecka 9 på onsdag!

• Casper2004

har ni molvärk oxå?mitt kommer och går idag har jag haft nästan hela dagen..svagt svagt!

• Casper2004

hej alla!hur har ni det med kräkningar?jag kan må lite lite illa och tänka på nån äcklig mat tex och då lär jag kräkas...kräks ni?

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?