• Mumfy  1

Vi med äldre barn del 5

Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp
    Skrikandes ,men även peppa & tipsa varandra om olika saker Fundersam
    Här är det tillåtet att både skrattaSkrattande & gråtaGråter,ösa ur sig sin ilska ,maktlöshetRäcka ut tungan eller *bara vara*

Om du kikar lite längre ner här  så har du en länk med info om oss som härjar härinne, mer eller mindre
    Generad

Välkomna 

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Svar på tråden Vi med äldre barn del 5
  • Mumfy  1
    Luddvar : Du får hur många diu vill

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/roisin_dubh/gallery/phpqihj49.png” kan inte visas, då den innehåller fel.                      

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/roisin_dubh/gallery/phpubejam.png” kan inte visas, då den innehåller fel.

www.familjeliv.se/Forum-5-163/m26945726.html

Här (Pekar uppåt) hittar ni det jag lade in ,fritt att ha i sin pres lr i trådar härinne
    Finns "vanliga" nallar oxå Glad
  • gabriella83s mamma

En sån nalle vill jag ha på min säng....

• Mumfy  1

Hej på er

Var är alla
    Stressa inte ihjäl er innan jul ,ni hinner ändå
    Ska jag säga

Den som är intesserad av att sy kan kolla i mitt galleri ,så får jag höra vad ni tycker om det syrrans grabb ska få
    Finns i *skaparglädje*

Gissa om det var skönt att ställa sig i en varm,lång dusch
    Nu är det bara att sova kvar "gäsp"

Natti Natti på er alla

• loveya

Jag är här o glor ibland, men skriver inte så mkt...........är rätt deppig just nu. bra timing, allllllt o lite till ska hända nu. tre barn kan ibland kännas som de dubbla för det ska hittas o dittas o fan o hans moster................ o inte kan man se fram emot jullovet heller, för då får ju inte jag vara ifred alls. jag måste nog vara den pissigaste mamman ever... ja vill bara vara ifred. orkar inte med folk. borde låsas in nånstans på en lugn-o -ro klinik eller nåt

om ni går förbi en brunn där mitt hår sticker upp så kan ni väl försöka dra upp mig....? jag verkar inte hitta upp själv

• gabriella83s mamma
    loveya skrev 2007-12-11 02:15:06 följande:
    Jag är här o glor ibland, men skriver inte så mkt...........är rätt deppig just nu. bra timing, allllllt o lite till ska hända nu. tre barn kan ibland kännas som de dubbla för det ska hittas o dittas o fan o hans moster................ o inte kan man se fram emot jullovet heller, för då får ju inte jag vara ifred alls. jag måste nog vara den pissigaste mamman ever... ja vill bara vara ifred. orkar inte med folk. borde låsas in nånstans på en lugn-o -ro klinik eller nåtom ni går förbi en brunn där mitt hår sticker upp så kan ni väl försöka dra upp mig....? jag verkar inte hitta upp själv
    Åh,jag såg nyss en hårtofs!!Då drar jag hem dig till mig så vi kan mysa och ta en fika!
    Städa och dona får nån annan göra! /Kram
  • Mumfy  1
    loveya skrev 2007-12-11 02:15:06 följande:
    Jag är här o glor ibland, men skriver inte så mkt...........är rätt deppig just nu. bra timing, allllllt o lite till ska hända nu. tre barn kan ibland kännas som de dubbla för det ska hittas o dittas o fan o hans moster................ o inte kan man se fram emot jullovet heller, för då får ju inte jag vara ifred alls. jag måste nog vara den pissigaste mamman ever... ja vill bara vara ifred. orkar inte med folk. borde låsas in nånstans på en lugn-o -ro klinik eller nåtom ni går förbi en brunn där mitt hår sticker upp så kan ni väl försöka dra upp mig....? jag verkar inte hitta upp själv
    Sen får du komma hit & bli ompysslad
  • tigervalerie

Lite skrämmande det där med ett andra barn, tycker ju att det är fullt upp hela tiden! Och nu julruschen på det... Hann precis med att köpa en mediaspelare på humanhabit.se för att sedan laga mat igen... Mycket mat blir det Skrattande

• gabriella83s mamma

Pst!!!

Jag vill tipsa om en ny lag,som vi "vanliga"
    egentligen inte ska ha rätt att veta nåt om.En sak som har enorm betydelse för er med gamla skulder på mer än 3 år,och som är svåra att bli av med.Jag fick ett mail igår som ni ska få ta del av!Läs och njut!
                                          Till er med skulder!
    Jag hade just ett telesamtal med en väninna. Hon berättade att hon fått en del skulder avskrivna. Detta är något som inte gås ut med för då skulle ju alla bolag kursa..
    Hon fick uppgiften från en kronofogde som sa att hon på inga villkor fick berätta att han delgett henne det.
    Men han sa att om skulderna är över 3år gamla så finns en lag att de ska avskrivas men lagen får de inte informera om.
    När skulden kommer ska man när de kommer oavsett om det är från kronofogden eller inkasso skriva på dem:
    Bestrides, Preskriberat

Dagens datum, År
    Namnteckning
    Och sedan skicka tillbaks dem.
    Efter en tid fick hon meddelade från dem att den var avskriven.
  • loveya
    gabriella83s mamma skrev 2007-12-11 14:02:26 följande:
    Åh,jag såg nyss en hårtofs!!Då drar jag hem dig till mig så vi kan mysa och ta en fika!Städa och dona får nån annan göra! /Kram
    Mumfy 1 skrev 2007-12-11 18:08:09 följande:
    Sen får du komma hit & bli ompysslad
    Tack tjejer!!! Jag kommer direkt! Run-away-mum!
Svar på tråden Vi med äldre barn del 5