Vi med äldre barn del 5
Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp

Här är det tillåtet att både skratta

Om du kikar lite längre ner här så har du en länk med info om oss som härjar

Hej allihopa
Kolla in den här www.familjeliv.se/Forum-5-163/m28038226.html
Det är beta -verisionen av "nya" fl
Klart värt ett besök
Har gjort köttbullar idag av mald färs från kött min son EMIL jagat..och lite fläskfärs i..
Har varit och handlat julklappar till minsta sonen och barnbarnen idag! Skönt - började bli orolig att vi inte skulle hitta något eller hinna med!
Har varit hem till min älskade älste son i sitt varmt stämningsfulla julpyntade hem och pratat med honom och sett till honom (han är inte bra,hemma idag,såå förkyld men ska till min skräck arbeta i morgon) och fick en underbar vaaarm ((kraam)) av honom! Stolt! MIN son! "Lilla gubben!" säger jag automatiskt när jag blir varm av mammaskärlek - spelar ingen roll då åldern (25½)..min son jag burit,fött och ammat..nu en ung stilig man med eget hem..
Nu brudar är det "bara" 3 dagar kvar till paketöppnimgen!
Fast jag är nog mest intresserad av mat
gabriella83s mamma skrev 2007-12-21 08:15:21 följande:
Mumfy 1
Rebecca har(tyvärr får man väl säga)fått för tusentals kronor i år,men det är till hennes studenthem det mesta.Sänglinne och handdukar bl.a...
Och eftersom hon ska läsa på musiklinje nästa höst var vi tvungna att skaffa henne ett instrument att spela på för notträningens skull.Det billigaste alterantivet blev en keyboard(3000 kr).....
Detta blir dyraste julklapparna hon någonsin kommer att få, av oss iallafall...
Hej på er!! 600 kr / barn har vi köpt för. Förra året fick de så oerhört mycket och jag tyckte det var hemskt. Det blir ju lite sjukt om man bara vräker över dem grejer eller?? Jag har köpt fina saker till mina barn ändå men jag lägger hellre krutet när de fyller år.
Snart jul med barnen i livet,barnbarnen,min bror,mina föräldrar,vår farmor,sambon,partners till barnen - och min dotter´s svärmor!
Har inte sovit en blund i natt ,vrålhostade nästan lungorna ur mig,svettades och var vaken
..
Har just gjort knäck nu ..julskinkan och ska göra hemgjord rödbetssallad och kanske åker vi till min älskade änglason
i dag med med ett vackert juligt ljus
..och i morgon med.
Tonåringen och hans tjej sover här i natt..blir 15 personer här på julafton..pappa kom med ett extra bord vi fick låna med stolar..