• Mumfy  1

Vi med äldre barn del 5

Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp
    Skrikandes ,men även peppa & tipsa varandra om olika saker Fundersam
    Här är det tillåtet att både skrattaSkrattande & gråtaGråter,ösa ur sig sin ilska ,maktlöshetRäcka ut tungan eller *bara vara*

Om du kikar lite längre ner här  så har du en länk med info om oss som härjar härinne, mer eller mindre
    Generad

Välkomna 

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Svar på tråden Vi med äldre barn del 5
  • Mumfy  1

Vad händer med fl ikväll
    nu gör jag ett försök till

Hej tjejer

Tänkte dela med mig av lite recept på godsaker
    har gjort en recept-blogg .-D
    Så om ni har nåt ni vill dela med er av så hojta så lägger jag in det

det är bara att kika in & frestas *dreglar*
    Nejdå ,det är bara att kika

• loveya

Jag har "just" blitt småkär i Facebook. Vid första besöket tyckte jag det var skittrist. men sen så har jag suttit o pulat o hittat lite folk så jag hoppas nu bara att de tänker adda mig som vän åxå hehe.... Ja Mari har jag ju redan fått napp på, eller hur man säger. Nån annan av er här som fastnat där?

Jag har alltid kännt det som att jag har få vänner, så jag hoppas att jag kan få ihop flera än jag har nu så jag nån gång får känna det som att jag är omgiven av vänner. fånigt kanske... en 34-åring som suktar efter att ingå i ett gäng, det låter lite....corny... eller så. ?

Oj, nu är jag så trött så jag vet inte vad ja skriver. får nog sova lite. ha de gott alla vänner o alla andra som jag inte känner!

• gabriella83s mamma
    loveya skrev 2007-11-23 00:25:16 följande:
    Jag har "just" blitt småkär i Facebook. Vid första besöket tyckte jag det var skittrist. men sen så har jag suttit o pulat o hittat lite folk så jag hoppas nu bara att de tänker adda mig som vän åxå hehe.... Ja Mari har jag ju redan fått napp på, eller hur man säger. Nån annan av er här som fastnat där? Jag har alltid kännt det som att jag har få vänner, så jag hoppas att jag kan få ihop flera än jag har nu så jag nån gång får känna det som att jag är omgiven av vänner. fånigt kanske... en 34-åring som suktar efter att ingå i ett gäng, det låter lite....corny... eller så. ?Oj, nu är jag så trött så jag vet inte vad ja skriver. får nog sova lite. ha de gott alla vänner o alla andra som jag inte känner!

Asg !!Säg inte pula!!I norge är det samma som att nuppa,ta sig ett nummer...

Så,du har suttit och pulat??

• Mammatillfem

Bakar idag o igår..mjuka kakor,doftar nu jul här från de mjuka peppearkakorna,och en stor stadig russinkaka gräddas nu,ska göra en till sen.Igår blev det 2 Ambrosiakakor.

• gabriella83s mamma

Sitter nu kl.3.26  med gipsad arm,och använder ett finger att skriva med.Jag bröt vänstra armen rätt illa igår kl.13 när jag gick tillbaka från brevlådan(halt).Hela handleden gick rakt av.Det gjorde så ont att jag inte orkade gråta, och en jättesvullnad utan dess like blev på en gång.
    Om 10 dagar ska jag tillbaka för att operera in 2 klammer för att fästa ihop eländet.Sen blir jag gipsad ca 6 veckor till...
    Eftersom min mage är kass kan jag bara ta alvedon,som endast hjälper ytterst lite.Men läsa och skriva ska jag ändå försöka,trots smärtan/kram på er

• Luddvar
    gabriella83s mamma skrev 2007-11-29 04:10:54 följande:
    Sitter nu kl.3.26  med gipsad arm,och använder ett finger att skriva med.Jag bröt vänstra armen rätt illa igår kl.13 när jag gick tillbaka från brevlådan(halt).Hela handleden gick rakt av.Det gjorde så ont att jag inte orkade gråta, och en jättesvullnad utan dess like blev på en gång.Om 10 dagar ska jag tillbaka för att operera in 2 klammer för att fästa ihop eländet.Sen blir jag gipsad ca 6 veckor till...Eftersom min mage är kass kan jag bara ta alvedon,som endast hjälper ytterst lite.Men läsa och skriva ska jag ändå försöka,trots smärtan/kram på er
    Oj, stackare!!! En STOR kram från mig till dig och krya på dig.
  • Mumfy  1

Men stackare ,lider med dig

Om det är någon tröst så ska du veta att jag tänker på dig

Multi mega många varma kramar till dig

• gabriella83s mamma

Tack tjejer!Det är så ovant att skriva med ett finger bara,dessutom ovant att kämpa med kläderna på dass,så jag går runt med nattlinne för att förenkla toabesöken.Jag räknar med att smärtan minskar,lagom till jag ska in och opereras och får börja om från början igen!Jag känner mig jättestressad för ingen i familjen har tagit fram stakarna ännu.Dom måste ju kollas så att de funkar.
    Man kan ju undra om dom tror att jag är en bläckfisk...Skrikandes

Svar på tråden Vi med äldre barn del 5