Vi med äldre barn del 5
Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp

Här är det tillåtet att både skratta

Om du kikar lite längre ner här så har du en länk med info om oss som härjar

I fredags åkte vi neråt till Skåne,för att hälsa på min mamma och mina systrar.Jag blev förskräckt över hur min mamma mådde.....
Jag blev så deppad över detta att jag inte kan tänka på annat nu.Vi var ju tvugna att åka hem på söndag eftermiddag igen och det känns bittert.
Idag har jag varit med lillpojken i skolan (första klass) hela dagen..såå roligt,intressant och tiden gick fort..söta barn.
God mat!
Fick prata med bla tre av stora barnen´s fd lärare..och mattelektion med min älste son´s första fröken, som HAN hade i ettan-trean,nu med minste sonen - en konstig men rolig känsla..hon kände igen mig med och frågade om älste sonen nu,pratade mkt,roligt!
Sen i lärarummet stötte jag samman med..Emil´s fd fröken från 1an - 3an..svåårt ,tårarna nära
..pratade och - jo,hon hade sett annonsen
..visade ett foto på Emil som 22 åring..
Sen hade vi Utvecklingssamtal efter ..och hem,äta,iväg,hämta tonåringen efter skolan och åkte till storebror EMIL..tillsammans..så svårt
..tände ljus..måånga där nu..berättade,grät
..
Så kan en (halv) dag se ut..ska åka till min dotter o barnen snart med ..
Jag ser fram emot fredag i nästa vecka,för då ska jag och sambon gå och se Benny Anderssons orkester med Helen Sjöholm och Tommy Körberg.Det är längesen vi var ute på nåt nu så det är dags.Jag lagar middag iförväg till Rebecca så hon kan värma när hon kommer hem.För vi har redan hunnit sticka iväg då ,hi hi hi
Jag var och bytte frisyr igår inne i Strömstad,på en salong för yngre.Jag är så trött på de andra som antar att jag vill ha krulligt hår bara för att jag är över 40...
Det var en elev som skulle fixa mitt hår och var väldigt duktig.Jag gav henne fria händer och jag blev väldigt nöjd med en helt annorlunda frisyr som är lättskött,men ändå ser sofistikierad ut(stavas det så?).Sambon tittar lite mysko på mig lite då och då.
Påstår att han inte känner igen mig
I morgon ska jag,min älsta och näst minsta son och sambon på Hårdrocksgala tillsammans! Börjar redan 18.00..och det är band från Dalarna - superbra Hammerfall som ordnar det,samt SABATON som min (ängla) son EMIL upptäckte och blev fans till,och fick med sina syskon och mig med..
Samt Sator (Codex) som min bror känner bandmedlemmarna i..ska bli spännande!
Ska ha på mig min nya t shirt med fotobild fram på EMIL o MIG när jag kraaamar om honom på hans 22 årsdag..
Just varit till min älskade son EMIL och gråtit ..
Nu hos min älste son med mina barn i livet,ska på Monsters Hårdrock i kväll..de unga och sambon ska festa litet..jag? Kanske ..liitet..
Min dotter ska ha Oliver,älste sonen och tonåringen,18 ska med.
Polarna till mina älsta söner,T och Emil,festar så smått..
I morgon ska Oliver på kalas med bowling..roligt.
Årets första Halloweenpumpa som sambon gjort: