Vi med äldre barn del 5
Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp

Här är det tillåtet att både skratta

Om du kikar lite längre ner här så har du en länk med info om oss som härjar

Tack.*Ett par kramar hamnade i mörkaste småland*
Jag har sett Från koja till slott ikväll. Gillade köksbordet inredaren gjorde. Vi ska ha något liknande i vårt nya kök. Vi kanske ska göra ett själva??
Jag tar gärna emot ett par värmande kramar för jag sitter och fryser just nu. Vi har varit på Ullared och gjort av med en massa pengar men roligt var det. Nu är jag alldeles frusen och det beror säkert på ren trötthet efter 4 timmar i bilen. Vi sov även i en campingstuga på campingen bredvid Gekås och det var inte de bästa madrasserna för min rygg kände jag. Sov inte så vidare men sover nog desto godare i natt. Tur att jag inte börjar förrän klockan 09,00 i morgon.
Kram alla//Eva
jeja Vad roligt med Ullared! Fast plånboken håller inte med he he. Vet hurdana madrasser du menar. De hade lika värdelösa i den kanonfina stuga vi hyrde i somras på Astrid Lindgrens värld... Stugan var så fin men vi sov riktigt illa pga sängarna tyvärr. Nu ska jag ta och logga ut och sova. Är så trött så.
Natti på er!!
jeja He he. Karlarna har en tendens att bli utan när det handlar om kläder.Nu fick han ju lite i alla fall.
Hej hej!
Grått och trist väder här i Mariefred. Nu ska jag åka till Kungenskurva i Sthlm och träffa min mamma, vi ska kolla på Mio.
Trevlig helg på er!
Kram