• Mumfy  1

Vi med äldre barn del 5

Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp
    Skrikandes ,men även peppa & tipsa varandra om olika saker Fundersam
    Här är det tillåtet att både skrattaSkrattande & gråtaGråter,ösa ur sig sin ilska ,maktlöshetRäcka ut tungan eller *bara vara*

Om du kikar lite längre ner här  så har du en länk med info om oss som härjar härinne, mer eller mindre
    Generad

Välkomna 

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Svar på tråden Vi med äldre barn del 5
  • Mumfy  1
    Mamasnest skrev 2007-10-27 20:46:24 följande:
    Årets första Halloweenpumpa som sambon gjort:
    Jag vill oxå ha en,förr så gjorde jag & grabbarna alltid pumpor till hallowen
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Luddvar

mamasnest Vad fin pumpa han gjort!!!

• 1malle

Åker aldrig mer till Ullared den 25 när det är lönedag...
    Och absolut inte med bebis i vagn.
    Folk kör med sina kundvagnar som de vore tokiga...
    Fyndat har jag men det är inte värt att utsätta sig för denna stress med bebis, amning o lönedag....
    HUA!!!

Alla goda ting är 3
  • Luddvar

1malle He he. Nej, det förstår jag. Det kan vara svårt att släppa taget om sin kundvagn för då  kommer det en annan människa och gräver i den och plockar på sig. Det hände oss en gång!!. Gamar säger jag...

• 1malle
    Luddvar

precis..
    Jag hade ju då bara barnvagnen, min svägerska var med o hon drog kundvagnen.
    Men en av tjejerna i vår buss blev av med sin vagn med sin o sin dotters ytterkläder i.
    De hittade den inte.... Som tur var så hade hon väska med plånboken i.....
    Alla goda ting är 3
  • Mammatillfem

mumfy
    Härligt med shopping!
    Det idkade jag o min dotter förra söndagen!

Mamasnest
    Fin pumpa!

Hade en underbar dag,kväll o natt igår!
    Roligt med söner och sambo på hårdrocksgalan-festade lagom och umgicks och såg/lyssnade på bra musik-Sator,Sabaton o Hammerfall.

Kunde INTE sitta still när SABATON sjöng - stort-och det var Emil´s favoriter och favoritlåtar..de avslutade med Metal Machine som han oft spelade,som vi gillar..och som vi hade på begravningen..
    Så mkt känslor i omlopp!
    Han var med - på alla sätt,och synlig i fotobild på min t shirt!

Hammerfall bra,och när de spelade en såå fin låt från Minnesskivan..vackra Glory of the Brave..kramade sambon om mig hårt och jag..jag bara grät.mina söner tagna de med..

Korv på hemvägen i Mora,där min son fikar på arbetet varje dag på väg..där dök en bild på EMIL upp i plånboken,såå fin (id foto) från..?
    Ser det som en hälsning från honom,att han varit med,hälsade..

Haft en underbar dag idag med,sambon o jag,och sen med minste på barnkalas på Bowlinghallen,och Caffe Latte på fik,shopping med min dotter,fika hos min farmor -barn,barnbarn och mååånga som kom,och sen i kolmörker åkte vi,tillsammans,till Emil..satte ljus,berättade,grät..och pojkarna sprang med ficklampa i mörkret orädda..

• Luddvar

mammatillfem Vilken härlig helg du haft!!Glad

Idag är det mulet och lite regnigt här. Jag ska läsa lite läxor och tänkte även hinna baka litegrann.

• Impreza

Hej hej! Här rammlar jag in. Jag har 2 barn på 23 och 14 år. Har 2 barnbarn oxå, på 5 1,5 år. Min son O har höstlov så han är på besök, jättemysigt.
    Hej Mumfy, hoppas att du mår bra!/ Kram Vickie

• Mammatillfem

Impreza

Välkommen!

Kul med fler med äldre barn (som jag har) och barnbarn med,som jag har på 4 och 2 år. Min minste son är 7 år.

Svar på tråden Vi med äldre barn del 5