Vi med äldre barn del 5
Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp

Här är det tillåtet att både skratta

Om du kikar lite längre ner här så har du en länk med info om oss som härjar

mamasnest Vad fin pumpa han gjort!!!
Åker aldrig mer till Ullared den 25 när det är lönedag...
Och absolut inte med bebis i vagn.
Folk kör med sina kundvagnar som de vore tokiga...
Fyndat har jag men det är inte värt att utsätta sig för denna stress med bebis, amning o lönedag....
HUA!!!
1malle He he. Nej, det förstår jag. Det kan vara svårt att släppa taget om sin kundvagn för då kommer det en annan människa och gräver i den och plockar på sig. Det hände oss en gång!!. Gamar säger jag...
Nej,men fasen vad trist!
mumfy
Härligt med shopping!
Det idkade jag o min dotter förra söndagen!
Mamasnest
Fin pumpa!
Hade en underbar dag,kväll o natt igår!
Roligt med söner och sambo på hårdrocksgalan-festade lagom och umgicks och såg/lyssnade på bra musik-Sator,Sabaton o Hammerfall.
Kunde INTE sitta still när SABATON sjöng - stort-och det var Emil´s favoriter och favoritlåtar..de avslutade med Metal Machine som han oft spelade,som vi gillar..och som vi hade på begravningen..
Så mkt känslor i omlopp!
Han var med - på alla sätt,och synlig i fotobild på min t shirt!
Hammerfall bra,och när de spelade en såå fin låt från Minnesskivan..vackra Glory of the Brave..kramade sambon om mig hårt och jag..jag bara grät.mina söner tagna de med..
Korv på hemvägen i Mora,där min son fikar på arbetet varje dag på väg..där dök en bild på EMIL upp i plånboken,såå fin (id foto) från..?
Ser det som en hälsning från honom,att han varit med,hälsade..
Haft en underbar dag idag med,sambon o jag,och sen med minste på barnkalas på Bowlinghallen,och Caffe Latte på fik,shopping med min dotter,fika hos min farmor -barn,barnbarn och mååånga som kom,och sen i kolmörker åkte vi,tillsammans,till Emil..satte ljus,berättade,grät..och pojkarna sprang med ficklampa i mörkret orädda..
mammatillfem Vilken härlig helg du haft!!
Idag är det mulet och lite regnigt här. Jag ska läsa lite läxor och tänkte även hinna baka litegrann.
Hej hej! Här rammlar jag in. Jag har 2 barn på 23 och 14 år. Har 2 barnbarn oxå, på 5 1,5 år. Min son O har höstlov så han är på besök, jättemysigt.
Hej Mumfy, hoppas att du mår bra!/ Kram Vickie
Impreza
Välkommen!
Kul med fler med äldre barn (som jag har) och barnbarn med,som jag har på 4 och 2 år. Min minste son är 7 år.