• Mumfy  1

Vi med äldre barn del 5

Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp
    Skrikandes ,men även peppa & tipsa varandra om olika saker Fundersam
    Här är det tillåtet att både skrattaSkrattande & gråtaGråter,ösa ur sig sin ilska ,maktlöshetRäcka ut tungan eller *bara vara*

Om du kikar lite längre ner här  så har du en länk med info om oss som härjar härinne, mer eller mindre
    Generad

Välkomna 

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Svar på tråden Vi med äldre barn del 5
  • Mumfy  1
    Hej allihopa

Här skiner solen ,ännu   ska bli snö här i morgon

Vi åker till Sthlm med båten om 1 tim ska hjälpa syrran & hennes familj att flytta

Kram på er & ha en trevlig helg allihopa
  • gabriella83s mamma

Hallå alla vänner!Hoppas att ni har det bra i helgen!Nu har jag blivit medarbetare på ett nyöppnat forum,men allt är inte riktigt klart ännu.Ni får väldigt gärna komma och hälsa på!
    Bara ta en titt på vad vi gör där.Kanske ni blir intresserade?Det ska nämligen bli skrivbaserat och är till för alla som vill skriva och få respons på dikter,noveller,hjälp med grammatik osv...
    Vi ska även göra olika slags intervjuer,för detta är lite på journalistiknivå också
    Kenneth Tillenius(googelbar)är först ut att bli intervjuad.Det ska han bli så snart vi har kommit på tillräckligt många och smarta frågor att ställa.
    Här är sidan;  http://skrivlust.ifokus.se/           Kram på er allihop!!/Susanne

• Mammatillfem

gabriella83s mamma skrev 2007-11-10 07:53:11 följande:

Hallå alla vänner!Hoppas att ni har det bra i helgen!Nu har jag blivit medarbetare på ett nyöppnat forum,men allt är inte riktigt klart ännu.Ni får väldigt gärna komma och hälsa på!Bara ta en titt på vad vi gör där.Kanske ni blir intresserade?Det ska nämligen bli skrivbaserat och är till för alla som vill skriva och få respons på dikter,noveller,hjälp med grammatik osv...Vi ska även göra olika slags intervjuer,för detta är lite på journalistiknivå också Kenneth Tillenius(googelbar)är först ut att bli intervjuad.Det ska han bli så snart vi har kommit på tillräckligt många och smarta frågor att ställa.Här är sidan;  skrivlust.ifokus.se/           Kram på er allihop!!/Susanne
    Låter intressant!
    Jag gillar att skriva..dikter och blogg/dagbok..
  • gabriella83s mamma
    Mammatillfem skrev 2007-11-10 09:28:40 följande:
    gabriella83s mamma skrev 2007-11-10 07:53:11 följande: Låter intressant!Jag gillar att skriva..dikter och blogg/dagbok..
    Välkommen att skriva hos oss!Ställ gärna frågor också!/Susanne
  • Mammatillfem

gabriella83s mamma skrev 2007-11-10 13:12:50 följande:

Välkommen att skriva hos oss!Ställ gärna frågor också!/Susanne
    Kostar det något?
    Jag är inte så duktig med dator..men..kommer kanske in när jag är mogen..
  • gabriella83s mamma
    Mammatillfem skrev 2007-11-10 14:16:06 följande:
    gabriella83s mamma skrev 2007-11-10 13:12:50 följande: Kostar det något?Jag är inte så duktig med dator..men..kommer kanske in när jag är mogen..
    Det är alldeles gratis!
  • Mammatillfem

Bra! Gratis..

Här har jag läst och läst för sonen o. dottersonen - tillslut somnade de..efter 22.10..puh..säkert uppe 6-7 i morgon igen..ringt min dotter som varit med sin sambo, o bror,18 på EMIL´s fd sambos´fest - hon är såå gullig,sa hon (jag vet) o hälsade mig..började gråta då ..tänker på Emil..han som ju skulle varit med!!

Nu är de tre stora på 25 årsfest..kommer hem i natt sa tonåringen..och de sover läääänge på morgon..hm..dagarna..medans de mindre är superpigga tiiidigt och HÖRS väääl..och så ska vi gratulera K med kaffe på sängen när han sovit..

• jeja66

Här hemma är det förkylt. Jag mår väl skapligt men Alexandra är det värre med. Hon är genomförkyld, feber och rejäl hosta , nästan som krupphosta. Var hemma med henne i fredags och hon lär inte få gå iväg i morgon heller. Hon tycker att livet är bra orättvist nu när snön äntligen kommit och hon inte får gå ut. Hon var ute en kort stund i går bara för att få känna på. Då fick hon lida för det senare med en hosta som var mycket värre.
    Kram alla//Eva

• Mumfy  1
    *Vinkar*    hejsan
    Nu är vi hemma igen ,kom hem till vinter & halka i natt
    sommardäcken är ännu på

Ska försöka att läsa i kapp i alla trådarna som är ett "måste" för mig
    Vadå beroende

Kram på er
  • gabriella83s mamma

Hjälp!!Jag vill ha våren hit nu!!det kom flera cm snö igår och det är glashalt ute!
    Jag är så rädd om min bensköra kropp! none

Svar på tråden Vi med äldre barn del 5