Vi med äldre barn del 5
Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp

Här är det tillåtet att både skratta

Om du kikar lite längre ner här så har du en länk med info om oss som härjar

Hallå alla vänner!Hoppas att ni har det bra i helgen!Nu har jag blivit medarbetare på ett nyöppnat forum,men allt är inte riktigt klart ännu.Ni får väldigt gärna komma och hälsa på!
Bara ta en titt på vad vi gör där.Kanske ni blir intresserade?Det ska nämligen bli skrivbaserat och är till för alla som vill skriva och få respons på dikter,noveller,hjälp med grammatik osv...
Vi ska även göra olika slags intervjuer,för detta är lite på journalistiknivå också
Kenneth Tillenius(googelbar)är först ut att bli intervjuad.Det ska han bli så snart vi har kommit på tillräckligt många och smarta frågor att ställa.
Här är sidan; http://skrivlust.ifokus.se/ Kram på er allihop!!/Susanne
gabriella83s mamma skrev 2007-11-10 07:53:11 följande:
gabriella83s mamma skrev 2007-11-10 13:12:50 följande:
Bra! Gratis..
Här har jag läst och läst för sonen o. dottersonen - tillslut somnade de..efter 22.10..puh..säkert uppe 6-7 i morgon igen..ringt min dotter som varit med sin sambo, o bror,18 på EMIL´s fd sambos´fest - hon är såå gullig,sa hon (jag vet) o hälsade mig..började gråta då ..tänker på Emil..han som ju skulle varit med!!
Nu är de tre stora på 25 årsfest..kommer hem i natt sa tonåringen..och de sover läääänge på morgon..hm..dagarna..medans de mindre är superpigga tiiidigt och HÖRS väääl..och så ska vi gratulera K med kaffe på sängen när han sovit..
Här hemma är det förkylt. Jag mår väl skapligt men Alexandra är det värre med. Hon är genomförkyld, feber och rejäl hosta , nästan som krupphosta. Var hemma med henne i fredags och hon lär inte få gå iväg i morgon heller. Hon tycker att livet är bra orättvist nu när snön äntligen kommit och hon inte får gå ut. Hon var ute en kort stund i går bara för att få känna på. Då fick hon lida för det senare med en hosta som var mycket värre.
Kram alla//Eva