Vi med äldre barn del 5
Härinne träffas vi som har lite äldre barn

Det är ganska skönt att kunna ventilera problem som dyker upp

Här är det tillåtet att både skratta

Om du kikar lite längre ner här så har du en länk med info om oss som härjar

Lägger denna sida på favoriter =)
Klart man hänger på.
Jag ringde o felanmälde för 2,5 veckor sen att vi får upp avloppsvattnet i badkars brunnen
NAJS???
Knappast o det stinker skit rent ut sagt.
Kom en kille o slamm sög men det blev inte bättre för det, han skickade en kille som kom med kamera o filmade, även då utan att finna något fel.
Så nu väntar vi på ytterligare en som ska komma o montera bort hela toaletten helt o filma ordentligt men det kostar multum o hnab brukar inte vara så snabba med att gå med på det.
Så nu bor vi i skitstank o kan bara använda 1 toalett ( kul när vi är 7 pers) eller när småttingarna vill bada, vilket i stort sett är dagligen...
Kommer kräva saftigt avdrag på hyran, sanitär oangelägenhet (stava)
Luktar päck redan i trappen upp....
Troligtvis är det fel på själva fallet i rören o då måstede bryta upp golv o gjuta nya rör....
HUR SKOJ LÅTER DET????
Till saken hör ju då den att den renoverades totalt i januari 2006, med golv, väggar o allt porslin.... men de missade brunnen.....*idioter*
Hittade er..
Idag har jag fått härlig frukost - kaffe på sängen med äggsmörgåsar och sötaste teckningen av min minsta son - blir såå glad..*älskar*
Nu ska han och jag baka en stor chokladkladdkaka snart,och göra en tårta,och..
Glad idag - men samtidigt såå ledsen
- en SAKNAS,FATTAS såå påtagligt smärtsamt just idag,och igår,och i morgon..och ja - alltid - min son,min innerligt saknade varmt älskade son skulle ju VARA HÄR nu - med oss!! Kanske kan han komma,på sitt vis,vill inget hellre..ska se och känna hela tiden..OM ?
Berg o dalbanan "Upp o Ner och Känslor Fram o Tillbaka och Sorg o Stor värme, Glädje o Tårar" - DEN hamnar jag i - varje dag..bara att åka med o se vart det bär av..