Inlägg från: Luddvar |Visa alla inlägg
  • Luddvar

Vi med äldre barn del 5

Kyss Och här är jag.
  • Luddvar
    Morrn på er! Idag fyller min äldsta son 14 år!!
    Det firar han med att vara i väg hela långa dagen på praktik. Han åker med en kille som kör asfalt och de där asfaltsläggarna jobbar ju som troll. Men han fick med sig en paket i morse kl 5.30. Sen firar vi honom  när han kommer hem och småsyskonen får fira honom i morgon.
  • Luddvar

Hej hopp! Här är det fullt upp som vanligt. Nu är våra födelsedagar över för i år men syskonbarnen fortsätter att fylla år.

Nu märks det att hösten är här för nu har alla GIGANTISKA spindlar kommit in... Någon mer som märkt det?  Jag är av den sorten som jagar de där otäckingarna med dammsugaren. Jag önskar det fanns ett humanare sätt men jag klarar inte av att ha såna där sittandes på väggarna och så VIPS är de borta... Vart??? *ryser*

• Luddvar

Mumfy Langa hit en bit kaka är du snäll. Skulle passa perfekt till teet jag ska dricka!!

• Luddvar
    TREVLIG HELG ALLA TJEJER! I dag snöade det minimalt här . Min tvättmaskin har pajjat. Inte kul när man är 6 pers i familjen... Sambon har fixat en ny men butiken får inte in den förrän på tisdag så i morgon ska jag tvätta lite hos min ena syster när vi ändå firar hennes dotter.
  • Luddvar

mammatillfem Det lät mysigt!!
    Själv har jag varit med barnen och firat en kusin som blev 11 år . Samtidigt passade jag på att tvätta lite hos syrran för min tvättmaskin har gått sönder. Får en ny på tisdag.

• Luddvar
    Hej på er! Hopps ni får en fin helg. Imorgon ska vi åka och hälsa på på lille killens dagis för hela hans dagis flyttar till ett nytt ställe och vi är välkomna att kika in i de nya lokalerna imorgon när personalen är där och fixar lite. Det blir kul. Helt nyrenoverade lokaler!!
    Sen på em ska vi fira två av barnens kusiner och det blir också kul.

Annars så håller vi på att snickra på huset ( vi=sambon he he) och jag har tvättat och tvättat eftersom min tvättmaskin gick sönder förra tordagen och jag fick den nya först i förrgår. Vi hann samla på oss en del tvätt på de dagarna.
  • Luddvar

mamasnest Vad fin pumpa han gjort!!!

• Luddvar

1malle He he. Nej, det förstår jag. Det kan vara svårt att släppa taget om sin kundvagn för då  kommer det en annan människa och gräver i den och plockar på sig. Det hände oss en gång!!. Gamar säger jag...

Svar på tråden Vi med äldre barn del 5