trollbottom skrev 2007-09-20 12:43:49 följande:
Free Spirit skrev 2007-09-20 12:32:49 följande:Eller så är vi på samma planet :) Jag förstår vad du talar om men jag håller inte med dig. Skillnad. Tänker väl inte säga att jo, ja du har rätt när jag inte tycker det bara för att du ska bli nöjd. Sen får du väl tro att det handlar om att jag inte förstår vad du pratar om. Dock kan det vara svårt då du mitt i en diskution som nu tex. om vad synd är ändrar dig och börjar prata om annat. Känns iof mest som att du gör det för att du inte har något att säga egentligen.
Eg tro nok du vet at eg ik er ut etter at du skal "tale meg etter munnen" Men tingen er at vi taler om to forskjellige ting. da eg kom med dette innlegget:
Eg vet helt 100% sikkert at Gud finst er god, rettferdig hellig og full av kjærlighet og at han ik godtar synd. Det er noen sannheter om Gud!!
Eg sa inget om hva som var synd.
Så skrev eg hvordan eg vet at Gud er og noen sannheter om Gud som det ble påstått at vi ik kan vite noe om..eg snakket ik om hva som
er synd. Så om at du ik er enig med det så blir det jo slik:
Du tror ik at Gud finst, er god, rettferdig og full av kjærlighet. Og at han godtar synd.
Da må eg si at eg begynner å lure på hvilken Bibel du leser og hvilken Gud du tror på.
Men som sagt eg tro vi taler om to forskjellige ting, men endå kan eg da ta feil..