Kyoko skrev 2007-10-22 19:58:01 följande:
Annan:Tack, det är ju så jag försöker säga mig men eftersom jag är uppe i ca 20 budgivningar som vi förlorat så börjar det bli ett lite urholkat argument Men du till din sprayning. Jag hade precis som du långa sprayningar. Tror de varade i 5 veckor och var uppe i 4 ggr/dag till slut och jag var så trött på det till slut. Fick ju monofolikel första ggn och fick avbryta, andra ggn så tömde de en störande äggblåsa och då gick det ju bra och vi fick till slut fram 15 st ägg vid ÄP.Denna gång skall jag få börja med p-piller sedan går jag direkt på sprutor. Hoppas det går bättre med nedregleringen då.Hoppas att din kropp snart reagerar som den skall och att du får ut många många ägg!
Tack för ditt svar!
Dom ska efter blödningen göra ytterligare ett vul + blodprov, och då ta ställning till att ev tömma cystan/blåsan/vad-det-nu-må-vara.
Så himla jobbigt när allt detta drar ut på tiden, speciellt när biverkningarna av sprayen duggar tätt också.
Tur att vi började en intressant delkurs idag, hade en väldigt givande föreläsning. Alltid något