• Klara69

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Då kör vi vidare med omgång 5! Helt otroligt...

Här hänger vi som är mitt uppe i, väntar på eller lyckats med hjälp av IVF/PGD. Välkomna alla gamla och nya!

Tråd nummer 1 www.familjeliv.se/Forum-7-134/m11380802.html

Tråd nummer 2 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m14222635.html

Tråd nummer 3 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17203271.html

Tråd nummer 4 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m20389682.html

• Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
  • Nizen

Gud, Gud, jag kan inte förstå att det här är sant!!!!

Tack så jätte mycket!

• zanila

Tänk så fort livet kan ändra sig. Från den där bottenlösa oron till bara glädje. Det är så underbart när det äntligen kan få gå bra. Hoppas att du kan känna lite hopp och förväntan nu.

• Nizen

Jag har nog aldrig varit lyckligare, jag va så inställd på ett dåligt svar att jag bara toktjurade när han ringde!! Han ville ge oss resultatet innan helgen =)

• annhan

Nizen: ååååååh GRATTIS!!!! Är så himla obeskrivligt glad för din skull!!

STOR KRAM!!!!
    Kul med en pojke!

• Nizen

Tack Annhan!!!!

Det är helt obeskrivligt!! Vi är verkligen i himlen!

• iliaca

GRATTIS Nizen!!! Vilket underbart besked!

• Nizen

iliaca - Tack så jättemycket!! Det känns helt overkligt, heeeelt overkligt!!

• MallaMojs

Säger Hurra hurra för båda Nizen och FD härinne också

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Therese6699

Grattis Nizen. Jag sitter här med tårar i ögonen.. vet själv hur tufft det är att vänta på att dom ska ringa.. precis som för dig så tänkte jag bara i negativa banor.. det är nog ett sätt att skydda sig själv om det blir ett negativt resultat.

Jag är i alla fall så himla otroligt glad för er skull!

Tess

• jojo01

Grattis Nizen! Det är ju fantastiskt och jag förstår att ni svävar på rosa måln nu! När jag hade tagit mkp och väntade på svaret vågade jag inte tro att det skulle vara ett friskt barn men någonstans långt där inne hoppades man ju och föreställde sig om hur det skulle kunna bli.

Nu blev det ju inte så för oss då barnet var sjukt men det ger hopp att se att det faktiskt kan gå vägen! Grattis igen!

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!