IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
Håller tummarna fia!!
Håller tummarna fia!!
Hej alla goa tjejjor!
Kyoko: Jaaa, jag har inte så mycket nytt att förtälja egentligen. Går och väntar och väntar. Spraystart nästa cykel, så det är inte så långt kvar till startskottet i alla fall.
Hmm.. börjar plugga nu i augusti, ska vara tjänstledig från jobbet. Undra hur det funkar då med pgd-svängen samtidigt. Men det ska väl gå, man har ju ganska fri undervisning, det är ju inte föreläsningar och lektioner hela dagarna/varje dag.
Tänker på er alla även om jag inte varit så flitig med skrivandet på sistonde!
STOR KRAM till er!
Ps, vad sägs om en dejt framöver - vore inte det kul? Jag bor i Sthlmsområdet, vet att fler bor i närheten.
Nizen: Nämen, nämen, nämen - vad är det jag ser? GRATTIS!!! Håller tummarna så hårt jag kan nu för att allt ska gå bra, och att bebis är frisk.
Kram!
Klara: GRATTIS till pojken!!! äntligen!!! Ser fram emot bilder!
Kram
Fia: Åh vad härligt!!! Grattis!
Hej allesammans!
Tänker på er alla även om jag inte varit så flitig här på sistonde.
FD: hoppas plocket gick bra idag!
KRAM!
ps, på lördag börjar jag puffa suprecur. Känns lite blandat faktiskt.
Lycka till imorgon, FD! Håller tummen hårt för att ett eller två toppenfina ägg flyttar in hos dig!
åååååh!! Får gåshud här, är såå glad för din skull! Vilken kanonbra utdelning. Nu fortsätter tumhållningen såklart, hoppas innerligt att du får ett fint positivt gravtest den 27:e
Jag måste komma ihåg att ställa fram Suprecuren ikväll, ska ju börja puffa imorgon bitti.
Kram, och trevlig helg!