Hej på er!
Jag har varit borta ett tag (semester, flytt, osv). Jag skulle vilja säga att allt känns mycket lättare och bättre, men tyvärr kan jag inte säga det.
Imorgon var allt fint, idag känner jag att jag kommer att skilja mig om ett år. Jag står ut under ett år eftersom så mycket tid har jag gett mig för att komma över allt det här.
drabbad, min man sökte också bekräftelse. Därför inledde han en relation med en annan under graviditetstiden (!!!) och fortsatte sen med den efter att vårt barn har kommit. Jag älskar honom, men den här sidan av honom hatar jag bara och just nu känns det så att jag inte kommer att greja det livet ut. Ibland tror jag att jag bara lurar mig själv när jag säger att jag älskar honom så mycket att jag kan förlåta. Allt kommer upp i minnet för det minsta problem som vi har. Jag säger då inget om det och försöker koncentrera mig på vårt aktuella problem, men inombords går jag sönder så småningom. Vi var på ett bröllop i lördags och allt var fint, osv men jag bara tänkte "Gud, vilket skådespeleri: lova evigt kärlek och trohet, osv"! Så får man inte tänka på ett bröllop! Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ge upp allt och bara fly! Men som 2barnsmor har jag också dåligt samvete för vårt barn och för den människan som jag trodde han var. Han vet inget om dessa tankar för att jag vill ge oss en ärlig chans, men just nu är jag skeptisk... *ledsen*