• Pokergirl

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Vår förra tråd är stängd för svar så jag öppnar en ny.

En tråd för oss kvinnliga företagare. Ett diskussionforum där allt som har med företagande att göra kan diskuteras.

Moms, reklam, skatter, bokföring, marknadsföring, ekonomi, starta eget.... Här hjälps vi åt, företagande är inte lätt alla gånger! Välkommen in!

Här är de gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-5-68/m11273635.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-68/m9102032.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-68/m7037020.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-68/m14082862.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-68/m17129104.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-02 16:31:07:
    Här finns en listtråd där vi som hänger här i tråden har möjlighet att presentera oss för varandra:

www.familjeliv.se/Forum-5-68/m22374464.html
  • Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6
  • Pokergirl
    FrökenNorkok skrev 2007-08-02 20:14:44 följande:
    Pokergirl: Ja du, det var en bra fråga =) Det kommer att vara bröllop och festrelaterat. Så allt från kläder, inbjudningar, presenter, dekorationer, ljus mm. Jag vill ju gärna ha lite annorlunda sortiment så jag kollar mycket på engelska sidor. Tyvärr så är jag inte den bästa på engelska så det är ju ett litt problem =/
    Då borde du verkligen bege dig till formexmässan, där har dom ju hur mkt pynt som helst! Kolla även på utställarregistret från formex, massa bra hemsidor!
  • Pokergirl

Frökennorkok: kom på en sak till, köp ett gäng amerikanska och engelska bröllopstidningar, finns hos presstop och i dom hittar du hur många fina saker som helst, många med direktlänkar till åf.

• FrökenNorkok

Pokergirl:

Angående bröllopstidningarna så hade jag redan tänkt på det, har några gamla hemma men skall köpa nya imorgon. Bröllop i england är på en helt annan nivå!

Såg nu att mässan är i Älvsjö, ska verkligen gå dit. Tar bara 15 minuter med bil för mig! =)

• Sirlig

Ja, Formex vore kul att besöka. Det har liksom inte blivit av hittills, men nu så borde man ju ta sig i kragen! Varför inte gå dit tillsammans om det funkar? Det vore kul att lära känna lite fler företagarbrudar!

• Pokergirl

Sirlig: verkligen! ska kolla min kalender om jag kan lyckas!

• Sirlig

Vi måste ju hitta en dag som de som vill ses kan gå först. Mig passar helgen bäst. Hur ser det ut för er?

• FrökenNorkok

För mig spelar det ingen roll, vi har semester så jag kan alla dagar =)

• Peak

jag och min kompis åker nog till helgen. Sover nog på hotell också.
    Vill så gärna öppna egen butik nu det bara kliar i fingrarna!

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6